bmw-i8-first-deliveries

Η BMW έχει ηθελημένη κρατήσει χαμηλά την παραγωγή του i8, ώστε να κάνει το αυτοκίνητο πιο ποθητό και μοναδικό. Όμως, πιθανόν, ούτε οι ίδιοι οι βαυαροί δεν πρέπει να περίμεναν την πολύ μεγάλη απήχηση του μοντέλου από τους πελάτες της, με την λίστα αναμονής να έχει μεγαλώσει… επικίνδυνα.


Σε πρόσφατη συνέντευξη του ο επικεφαλής πωλήσεων και marketing της BMW, Ian Robertson, δήλωσε ότι η εταιρία κοιτάει το συγκεκριμένο πρόβλημα και είναι πιθανόν σύντομα να αυξήσουν την παραγωγή, λέγοντας χαρακτηριστικά:

Πρέπει να βρούμε τρόπους για να αυξήσουμε την παραγωγή του i8 γιατί η λίστα αναμονής σε ορισμένες αγορές είναι πολύ μεγάλη. Μια αναμονή της τάξης των έξι μηνών είναι αρκετή για ένα premium on-demand αυτοκίνητο.

5_800

Η λίστα αναμονής σήμερα είναι 18 μήνες και όπως καταλαβαίνει κανείς αυτό είναι υπερβολικό, τόσο για τους πελάτες, όσο και για την εταιρία καθώς μπορεί να χάσει κάποιους. Το πρόβλημα αυτή τη στιγμή είναι ότι εξωτερικοί παράγοντες φαίνεται να επηρεάζουν την αύξηση της παραγωγής, καθώς ο πρόσφατος τυφώνας στην Ασία επιβραδύνει την παραγωγή του Carbon Fiber Reinforced Polymer, το υλικό που συνθέτει σχεδόν το μισό αυτοκίνητο. Το carbon προέρχεται κυρίως από την Ιαπωνία και με τις πρόσφατες θαλασσοταραχές η τροφοδοσία του εργοστασίου στο Moses Lake στις ΗΠΑ, όπου κατασκευάζεται το CFRP καθυστερεί αισθητά.

Το ίδιο πρόβλημα επηρεάζει και άλλα αυτοκίνητα, καθώς και το i3 χρησιμοποιεί το ίδιο υλικό, με την παραγωγή του i3 να είναι λίγο καλύτερη από ότι του i8, με τη λίστα αναμονής να είναι ακόμη περίπου τέσσερις με πέντε μήνες.