Η NHTSA θέλει από την Chrysler ταχύτερη επιδιόρθωση των αερόσακων της Takata

Σχετικά άρθρα

A sign board of Japanese auto parts maker Takata Corp's Annual General Meeting is seen on a street near the venue in Tokyo

Η πρακτικά αμέτρητες ανακλήσεις που πυροδότησε η υπόθεση με τους αερόσακους της Takata είναι πλέον μέρος της δικής μας καθημερινότητας αλλά και των κατασκευαστών. Όμως η NHTSA δεν είναι ικανοποιημένη με τον τρόπο που χειρίζεται το θέμα η Chrysler.

Η Αμερικανική εταιρία, ανακοίνωσε την απόφαση της να αντικαταστήσει τους inflators στους αερόσακους 371.000 οχημάτων τον Ιούνιο αλλά στην ανακοίνωση της εκείνη, επισήμανε πως δεν θα ειδοποιούσε τους ιδιοκτήτες των εν λόγω οχημάτων, πριν τις 19 Δεκεμβρίου, όταν τα ανταλλακτικά θα ήταν διαθέσιμα.

Το τελευταίο κομμάτι όμως δεν άρεσε καθόλου στην National Highway Traffic Safety Administration που σε γράμμα που έστειλε στον CEO της FCA, Sergio Marchionne, είπε πως η Chrysler πρέπει να ειδοποιήσει τους ιδιοκτήτες την 1η του Δεκεμβρίου, όταν η Takata θα ξεκινήσει να στέλνει τα εξαρτήματα στην εταιρία.

ΠηγήBloomberg

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Η Aston Martin ανακαλεί 3.639 DBX

Η Aston Martin προχωρά στην ανάκληση 3.639 DBX για τρία διαφορετικά προβλήματα. Το πρόβλημα που επηρεάζει τα περισσότερα αυτοκίνητα, 2.902 συγκεκριμένα, έχει να κάνει...

Η Honda ανακαλεί 427.382 CR-V

Η Honda ανακαλεί 427.382 οχήματα CR-V που κατασκευάστηκαν μεταξύ 2018 και 2022 επειδή μια ασφάλεια που λείπει στο καλώδιο της μπαταρίας 12 volt μπορεί...

Ανάκληση 21.353 Suzuki Jimny

Η Suzuki προχωρά στην ανάκληση 21.353 Jimny παραγωγής μεταξύ 12 Νοεμβρίου 2018 και 7 Σεπτεμβρίου 2019 επειδή η φτερωτή τροφοδοσίας καυσίμου στην αντλία καυσίμου,...

Ανάκληση για 12.221 Jeep Cherokee

Η Jeep προχωρά στην ανάκληση 12.221 Cherokee στις ΗΠΑ, παραγωγής μεταξύ 21 Φεβρουαρίου 2022 και 6 Ιουνίου 2022, επειδή το ελατήριο στον μηχανισμό του...