Opel-Mokka_2013_1280x960_wallpaper_11

Η Opel έχει καταφέρει να αλλάξει προς το καλύτερο την εικόνα της στα μάτια του αγοραστικού κοινού. Με δηλώσεις της η Tina Mueller, επικεφαλής μάρκετινγκ της Opel έκανε σαφές πως η εταιρία της έχει καταφέρει να αλλάξει την αρνητική εικόνα που είχε δημιουργηθεί, όταν αναγκάστηκε λόγω οικονομικών προβλημάτων να κλείσει το εργοστάσιο του Μπόχουμ και να απολύσει χιλιάδες υπαλλήλους της.

Διάβασε επίσης: Δοκιμάζουμε το Opel Mokka

Τα Adam και Mokka έχουν συνδράμει στην αλλαγή της εικόνας της φίρμας, με την Opel, θέλοντας να αλλάξει το αρνητικό κλίμα που δημιούργησε το κλείσιμο του εργοστασίου, να ξεκινά μια εκστρατεία μάρκετινγκ τον Αύγουστο του 2013, ενώ χρησιμοποίησε την δημοτικότητα του Juergen Klopp, προπονητή της ποδοσφαιρικής ομάδας Μπορούσια Ντόρτμουντ, κάνοντας τον πρέσβη της μάρκας, με αυτόν να πρωταγωνιστεί σε αρκετές διαφημίσεις της.

Διάβασε επίσης: Δοκιμάζουμε το Opel Adam

Η Opel, όπως δηλώνει η Mueller έχει ακόμη “δρόμο να διανύσει ώστε να αλλάξει την αντίληψη του κοινού, αλλά κινείται προς τη σωστή κατεύθυνση, με τα νέα Corsa, Karl και νέα Astra να βοηθούν στην αναβίωση της μάρκας”.

Διάβασε επίσης: Δοκιμάζουμε το νέο Opel Corsa στη Σαντορίνη