_L4R9263

Έπειτα κι από την επίσημη ανακοίνωση της επανένωσης του Alonso με τη McLaren και τον Ron Dennis, οι δυο άνδρες έχουν κάνει διάφορες κινήσεις, ώστε να διαβεβαιώσουν τους φίλους της ομάδας πως τα γεγονότα του 2007 είναι περασμένα και ξεχασμένα. Έτσι, ο Fernando Alonso δεν δίστασε να δηλώσει πως στην καριέρα του, έχει υπάρξει μόνο ένα πράγμα για το οποίο μετανιώνει και αυτό δεν είναι άλλο από τις καταστάσεις του 2007.

Δεν υπήρχαν τα καλύτερα συναισθήματα το 2007. Αλλά σε όλα τα χρόνια από τότε, μέσα μου είχα μόνο ένα πράγμα που απέμενε να κάνω στην Formula 1.

Ήμουν χαρούμενος με ό,τι έκανα, εκτός από το 2007. Δεν πέτυχα και δεν έβγαλα τον καλύτερο εαυτό μου. Όμως τώρα, μερικά χρόνια αργότερα, είμαι πιο ώριμος, έχω μάθει πράγματα και καταλαβαίνω πράγματα που δεν ήξερα όταν ήμουν 25 χρονών.

Τώρα, επιστρέφω για να ολοκληρώσω το έργο που ξεκίνησα το 2007. Αυτή ήταν η πρώτη και η κύρια προτεραιότητα για να γυρίσω πίσω.

Ο Ron Dennis καταλόγισε ευθύνες για την τότε κατάσταση και στον πρώην προστατευόμενο του και πλέον δις πρωταθλητή, Lewis Hamilton, με τον Alonso να κάνει σαφή διαχωρισμό μεταξύ του 2007 και του σήμερα. Ο Ισπανός τόνισε και στις επίσημες δηλώσεις του πως έχει υπομονή για να φτάσει στην κορυφή με την McLaren-Honda, τονίζοντας ξανά πως αυτό ήταν το καλύτερο σενάριο για τον ίδιο.

Εφόσον είσαι ειλικρινής με τον εαυτό σου και μπορείς να μάθεις από πράγματα που έκανες, είναι ώρα να σκεφτείς το μέλλον. Αυτή δεν είναι πια η McLaren-Mercedes του 2007, αλλά η McLaren-Honda. Είναι κάτι το εντελώς διαφορετικό, κατά τη γνώμη μου.

Ο Jenson δεν είναι Lewis και εγώ δεν είμαι ο ίδιος με το 2007. Βρίσκομαι εδώ έτοιμος για αυτή την πρόκληση, γιατί δεν βλέπω απολύτως κανένα πρόβλημα και θεωρώ το συγκεκριμένο ένα νικηφόρο σχέδιο.

Ο Alonso δεν είναι ο μοναδικός πρωτοκλασάτος οδηγός που επιστρέφει σε μια μεγάλη ομάδα. Πιο πρόσφατο παράδειγμα είναι αυτό του Kimi Raikkonen, που γύρισε πέρυσι στο Maranello, χωρίς επιτυχίες κατά την πρώτη του χρονιά.

tumblr_l7m6wbcOjs1qapwfro1_1280

Nigel Mansell – Williams (1988-1991)

Ένας από τους πιο επιθετικούς και θεαματικούς πιλότους που βρέθηκαν ποτέ στις πίστες της Formula 1, ο Mansell αποχωρεί το 1988 από τη Williams με προορισμό τη Ferrari, έπειτα από δυο παρολίγο τίτλους το ’86 και ’87. Εκεί η κατάσταση δεν βελτιώνεται στα δυο χρόνια παρουσίας του και το 1991 επιστρέφει στην ομάδα του Frank Williams, για να πάρει τον πολυπόθητο και πανάξιο τίτλο, το 1992.

Mario ANDRETTI – Lotus (1969-1976)

Ο Αμερικανός πραγματοποίησε το ντεμπούτο του με την ομάδα του Colin Chapman, λαμβάνοντας μέρος σε επιλεγμένους αγώνες το 1968 και 1969, εστιάζοντας την προσοχή του στην πατρίδα του. Το 1975 ξεκινά η πλήρης ενασχόληση με τη Formula 1, το 1976 πραγματοποιείται η επιστροφή στην Lotus και το 1978 έρχεται το μοναδικό πρωτάθλημα στην καριέρα του, φυσικά μέσα στο χρυσό και μαύρο μονοθέσιο.

Mike HAWTHORN – Ferrari (1955-1957)

Ο Hawthorn πήρε κάποιες νίκες για τη Scuderia στο πρώτο του πέρασμα από εκεί, αλλά ο τίτλος δεν ήρθε ποτέ, κι έτσι οι δρόμοι τους χώρισαν. Όμως, έπειτα από μόλις ένα χρόνο και κάποια άσχημα αποτελέσματα, ο Hawthorn επιστρέφει στη Ferrari, κατακτώντας 2 βάθρα την πρώτη χρονιά και τον τίτλο την δεύτερη. Ήταν ο πρώτος Βρετανός οδηγός στην ιστορία της Formula 1, που κατάφερνε κάτι τέτοιο.

Juan Manuel FANGIO – Maserati (1954-1957)

Ο θρύλος που κατέκτησε 5 πρωταθλήματα σε 7 σεζόν πλήρους συμμετοχής στη Formula 1, με 4(!) διαφορετικές ομάδες. Έτσι, όταν αποχωρούσε χωρίς τίτλο από τη Maserati στις αρχές του πρωταθλήματος του 1954, με προορισμό τη Mercedes, ήξερες πως κάτι έχει αφήσει στη μέση. Και φυσικά, ο τίτλος ήρθε το 1957.

Fernando ALONSO – Renault (2006-2008)

Για όσους δεν θυμούνται, η επιστροφή Alonso στη McLaren θα είναι η δεύτερη στην καριέρα του Ισπανού, αφού, μετά από τα γεγονότα του 2007 και την κακήν κακώς αποχώρηση από το Woking, επέστρεψε στην ομάδα που του χάρισε τους δυο τίτλους του, τη Renault. Στις δυο σεζόν που ακολούθησαν πήρε ισάριθμες νίκες, αν και η μια οφειλόταν στο crash-gate στη Σιγκαπούρη.

[Photo Copyrights: McLaren F1 Team, Williams F1]