BMW-i3-available-in-UK_11

Μάλλον το έχει η εποχή… Δεν ξέρω, ίσως να φταίει το κρύο. Ή έχουν ξεμείνει από πράγματα να γράψουν και από συμπεράσματα να εξάγουν και προκύπτουν τέτοιου είδους διαμάντια. Τι να πω, το αφήνω στην δική σου κρίση.


Προς τι αυτές οι απορίες; Η Baron Funds –μία μεγάλη επενδυτική φίρμα- δημοσίευσε την τριμηνιαία αναφορά της και εντός αυτής, γράφεται πως η BMW θα παραγκωνίσει μέσα στα επόμενα 10 χρόνια τους κινητήρες εσωτερικής καύσης. 2-3 επισκέψεις στα εργοστάσια της φίρμας στη Γερμανία και 1-2 αναλυτές μετά, προέκυψε αυτό το συμπέρασμα.

Ένα ακόμα πράγμα. Ενώ πολλοί κατασκευαστές αυτοκινήτων αμφιβάλλουν για το αν τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα θα αποκτήσουν μεγάλο μερίδιο αγοράς, η BMW δεν είναι μία από αυτές τις εταιρίες. […] Η οικονομική ομάδα της BMW πιστεύει πως ζούμε μία επανάσταση στα drivetrains . Εμείς πιστεύουμε πως κατά πάσα πιθανότητα, η BMW θα παραγκωνίσει τους κινητήρες εσωτερικής καύσης μέσα στα επόμενα 10 χρόνια.

Που έγκειται η διαφωνία μου; Βασικά στον χρονικό ορίζοντα που τοποθετείται. Τα 10 χρόνια είναι πάρα πολύ λίγα για τέτοιου είδους αλλαγές. Δεν μπορείς να πετάξεις στον κάλαθο των αχρήστων τόσο εύκολα και τόσο γρήγορα μία τεχνολογία στην οποία έχεις επενδύσει δισεκατομμύρια τα τελευταία χρόνια. Δεν είναι δυνατό. Ακόμα και να ήταν, δεν γνωρίζω αν θέλουν να κάνουν κάτι τέτοιο οι εταιρίες. Είναι έτοιμος ο κόσμος; Μέχρι στιγμής, τα ηλεκτρικά οχήματα φαίνεται πως αποκτούν “ρεύμα” –κάνω και λογοπαίγνια πανάθεμα με- αλλά όχι σε βαθμό που να σκεφτόμαστε όχι το γύρισμα της σελίδας, αλλά την αλλαγή του βιβλίου. Εσύ τι λες; Εγώ είμαι περίεργος και οι αναλυτές ξέρουν καλύτερα ή όπως σχεδόν πάντα, κάνουν την τρίχα, τριχιά ώστε να γραφτεί κάτι;