Nissan iDX production rendering

Το Nissan IDx ξαναέρχεται στο προσκήνιο αφού φήμες από την Ιαπωνία και την Αυστραλία θέλουν την έκδοση παραγωγής του δημοφιλούς πρωτότυπου να αποτελεί τον αντικαταστάτη του επίσης  δημοφιλούς 200SX.

Η Ιαπωνική εταιρία σχεδίαζε τον αντικαταστάτη του 200SX από το 2005 όταν και είχε παρουσιάσει το Floria concept αλλά η κρίση που χτύπησε την πόρτα ολόκληρου του κόσμου τα επόμενα χρόνια, ανάγκασαν τη Nissan να βάλει το μοντέλο στο συρτάρι και να εστιάσει σε πιο προσοδοφόρα μοντέλα. Σχεδόν 10 χρόνια μετά όμως, φαίνεται πως το IDx θα πάρει την σκυτάλη από το Floria για να γίνει το σύγχρονο 200SX, ένα πισωκίνητο, προσιτό sports car για τη Nissan.

Πληροφορίες λοιπόν, αναφέρουν ότι η έκδοση παραγωγής του IDx concept θα βασίζεται σε μία τροποποιημένη έκδοση της FR-L πλατφόρμας που χρησιμοποιεί το 370Z ενώ όσον αφορά στους κινητήρες, ακούγεται πως η γκάμα θα περιλαμβάνει τουλάχιστον έναν turbo 1.2 λίτρων και έναν turbo 1.6 λίτρων. Ο μεγαλύτερος από τους δύο θα παράγει περίπου 200 άλογα, στοχεύοντας απευθείας στο Toyota GT86/Subaru BRZ.  Το ενθαρρυντικό της υπόθεσης, είναι ότι αυτοί δεν θα συνδυάζονται με κιβώτιο διαρκώς μεταβαλλόμενων σχέσεων (CVT) αλλά με ένα συμβατικό αυτόματο ή με ένα χειροκίνητο 6-τάχυτο. Τέλος, η ανάρτηση θα αποτελείται από γόνατα McPherson εμπρός και διπλά ψαλίδια πίσω, διατάξεις που θα κρατήσουν το κόστος σχετικά χαμηλά χωρίς ιδιαίτερους συμβιβασμούς στη δυναμική συμπεριφορά του μοντέλου.

Οι ίδιες πηγές λένε πως το ανανεωμένο και ανασχεδιασμένο “IDx Verson II” θα έχει επιρροές από το Sports Sedan Concept και πως θα παρουσιαστεί κατά πάσα πιθανότητα στην έκθεση του Τόκιο το 2015. Η έκδοση παραγωγής θα λανσαριστεί στην αγορά στα τέλη του 2017 ενώ περίπου 6 μήνες μετά, θα κάνει την εμφάνιση της και η Nismo έκδοση. Μακάρι να επαληθευτούν όλα αυτά αλλά πολλές φήμες έρχονται από το στρατόπεδο της Nissan και δεν ξέρουμε ποιες έχουν βάση…