Mario-Illien

Στις αρχές του προηγούμενου μήνα είχαμε διαβάσει φήμες που ήθελαν τον Mario Illien ν΄αποτελεί μια νέα και σημαντική προσθήκη στη Renault Sport F1, με μοναδικό σκοπό των Γάλλων να είναι η εμφανής βελτίωση του power unit τους, το οποίο ήταν φέτος πολύ πίσω από αυτό της Mercedes. Τότε, όμως, η Renault είχε διαψεύσει τις φήμες αυτές, αν και ο CEO της, Cyril Abiteboul, παραδέχτηκε πως υπήρξαν κάποιες συνομιλίες.

Τα πράγματα, ωστόσο, μάλλον είναι διαφορετικά. Για τον Illien μιλά ο επί κεφαλής της Red Bull Racing, Christian Horner, ο οποίος ουσιαστικά επιβεβαιώνει πως ο Illien τελικά βρίσκεται στο στρατόπεδο της Renault Sport F1.

Είναι εξαιρετικό που η Renault εργάζεται τώρα με τον Ilmor. Η εταιρεία έχει αντιμετωπίσει παρόμοια προβλήματα και στα IndyCar. Ο Mario ήρθε με πολλή εμπειρία και είναι ικανός να κοιτάξει τα προβλήματα με φρέσκια ματιά και προοπτική.

Μιλώ για τη μοντελοποίηση, την προσομοίωση, τη βελτιστοποίηση της ροής του αέρα, και πράγματα όπως αυτά. Είναι περιοχές όπου μπορεί να βοηθήσει η εμπειρία.

Σύμφωνα με τον ίδιο τον Horner, η απόδοση του Mercedes-Benz PU106A Hybrid ήταν περίπου κατά 75 ίππους ανώτερη από αυτή του Renault Energy F1-2014, αριθμός που, σύμφωνα με το Auto Motor und Sport είναι 85. Επιπλέον, το γερμανικό περιοδικό υποστηρίζει πως το γερμανικό power unit είναι κατά 18 κιλά ελαφρύτερο από το γαλλικό.

Όσον αφορά του κινητήρες, ο Bernie Ecclestone επανέλαβε και πάλι πως θέλει να γίνει αλλαγή για το 2016 (θα προτείνει ακόμα και τους V10 στις ομάδες), μα ο Βρετανός ξέρει εκ των προτέρων ότι θα υπάρξει μία ομάδα που θα διαφωνήσει, και δεν είναι άλλη από τη Mercedes.

Πιστεύω ότι, αν τους βάλεις όλους σε μία αίθουσα και ψηφίσουν μυστικά, τότε μόνο μία εταιρεία θα ενδιαφέρεται για τη διατήρηση του κινητήρα που έχουμε τώρα, και αυτή είναι η Mercedes.