Fernando Alonso

Τα 8 «άκαρπα» χρόνια είναι πολλά για έναν οδηγό στο επίπεδο του Fernando Alonso. Έτσι, ο Ισπανός δεν πήγε στη McLaren απλώς για να… συμπληρώσει ένσημα, μα παρά μόνο για να κατακτήσει τουλάχιστον ακόμα έναν τίτλο στην καριέρα του, προτού αποσυρθεί κάποια στιγμή από το άθλημα.

Το ίδιο πρόβλημα, όμως, υπάρχει και για τη McLaren: η τελευταία φορά που οι Βρετανοί πανηγύρισαν πρωτάθλημα κατασκευαστών ήταν το 1998, δηλαδή έχουν περάσει 16 χρόνια από τότε. Είναι, συνεπώς, αντιληπτό πως η ομάδα του Woking θέλει να βάλει σύντομα τέλος στο σερί αυτό, ενώ ελπίζει πως θα το κάνει με τη βοήθεια της Honda και των δύο Πρωταθλητών της.

Σύμφωνα με τον επί κεφαλής της McLaren Racing, Eric Boullier, το γεγονός πως ο «El Nano» αναζητά τον τρίτο του τίτλο κάνει ακόμα πιο πιεστική τη δουλειά για τους τεχνικούς της ομάδας, ωστόσο ο Γάλλος τονίζει πως θα μπορέσουν ν’ ανταποκριθούν στις ελπίδες του Ισπανού.

Eric Boullier

Όχι, δεν ανησυχώ. Ξέρω ότι θα είναι δύσκολο, αλλά πρέπει να είσαι πολύ θετικός. Νομίζω πως αυτό είναι το είδος της αφοσίωσης που θέλεις. Είναι σαφές ότι (ο Alonso) θα είναι μια πρόκληση για ‘μάς κάθε μέρα και, για να είμαι ειλικρινής, μιλάμε με μηνύματα κάθε μέρα από τότε που υπογράψαμε. Πάντα συμβαίνει αυτό και και ακολουθεί κάθε απόφαση που παίρνουμε ή κάθε αλλαγή που κάνουμε. Τέτοια ώθηση θέλαμε.

Πήραμε τον καλύτερο οδηγό στον κόσμο και θα πρέπει να του δώσουμε ένα πακέτο που να μπορεί να κερδίσει, κάτι που είναι το καλύτερο μήνυμα που μπορούμε να διασκορπίσουμε. Είναι αυτός για τον οποίο θα βεβαιωθούμε ότι πρέπει να δουλέψουμε και ν’ ακολουθήσουμε την κατεύθυνση της απόφασης που πήραμε.

Μπορεί ο Boullier να μη βρισκόταν στη McLaren το 2007, όταν υπήρξε εκείνη η ταραχώδης σεζόν για τη McLaren, όμως γνωρίζει πώς δύο μεγάλα ονόματα μπορούν να δημιουργήσουν εχθρικό κλίμα στην ομάδα. Αντιθέτως, πιστεύει πως αυτό δεν πρόκειται να συμβεί μεταξύ των Alonso και Button.

Και οι δύο αυτοί οδηγοί είναι αρκετά ώριμοι, και είναι εύκολο να διαχειριστείς τα πράγματα. Νομίζω πως το μόνο πρόβλημα που θα έχουμε ν’ αντιμετωπίσουμε, το οποίο θα είναι ευχάριστο, θα είναι το πώς να τους διαχειριστούμε στην πίστα, αλλά εκτός πίστας τα πράγματα θα είναι εύκολα.