i0DkvN1CfSFA

Σύμφωνα με τα τελευταία δημοσιεύματα, η BMW συμφώνησε να πληρώσει 5.1 δισεκατομμύρια yuan –820 εκατομμύρια δολάρια ή 687 περίπου εκατομμύρια ευρώ– στους αντιπροσώπους της στην Κίνα ώστε να τους βοηθήσει να καλύψουν τις απώλειες για το 2014.


Τα πράγματα δεν είναι καθόλου ρόδινα για τους Κινέζους αντιπροσώπους –όπως έχουμε αναλύσει στο πολύ πρόσφατο παρελθόν-, παρότι τα τεράστια νούμερα που δημοσιεύονται τακτικά μπορεί να δείχνουν το αντίθετο. Η υπόθεση της BMW μάλιστα, ίσως να είναι η πρώτη μίας ολόκληρης σειράς, αν οι κατασκευαστές δεν αλλάξουν νοοτροπία.

Όπως δήλωσε ο Song Tao, Αντιπρόεδρος της China Automobile Dealers Association, η “επιστροφή” των $820 εκατομμυρίων, είναι η μεγαλύτερη που γίνεται από εταιρία σε αντιπροσώπους στην Κίνα και θα πληρωθεί μέχρι το τέλος του Φεβρουαρίου. Επίσης, για να μην επαναληφθεί το 2015, οι αντιπρόσωποι είναι ήδη σε συζητήσεις με την BMW για να καθοριστεί ο νέος, ελπίζουν πιο ρεαλιστικός, στόχος για την τρέχουσα χρονιά.

Με τις εταιρίες να ανοίγουν νέα εργοστάσια στην χώρα ή να αυξάνουν την παραγωγή στα ήδη υπάρχοντα και την αύξηση στις πωλήσεις να μειώνεται, οι κατασκευαστές πρέπει να προσαρμοστούν γρήγορα. Άλλωστε, η υπόθεση της BMW μπορεί να λειτουργήσει ως “δεδικασμένο” και να ακολουθήσουν κι άλλοι ενώ έχει γίνει ήδη πρόταση στην Κινεζική κυβέρνηση να απαγορευτεί στους κατασκευαστές να ορίζουν τον αριθμό των αυτοκινήτων που πουλούν και παράλληλα, να επεκταθεί η διάρκεια των συμβολαίων με τους διανομείς ώστε να μειωθούν οι απώλειες των τελευταίων…