14485643521773276487

Η παραγωγή του RAD Beast συνεχίζεται και η εταιρία προσέλαβε τον Tim Gibson για να σχεδιάσει για το αυτοκίνητο ένα “Advanced Airflow system”.


21104573841757590689

Όπως μας εξηγεί η εταιρία, το μοντέλο εξοπλίζεται με επιπλέον αεραγωγούς πίσω από τους εμπρός και τους πίσω τροχούς ώστε να αποτρέψει την “συσσώρευση” αέρα σε εκείνα τα σημεία και να μεγιστοποιήσει την αεροδυναμική απόδοση του “θηρίου”. Το Beast διαθέτει επίσης νέα τούνελ –από το εμπρός μέρος, μέσα από τις πόρτες και τελικά στους πίσω αεραγωγούς- για να επιτρέπει στην υψηλή πίεση να εκτονώνεται μέσω του ψυγείου και των intercoolers.

Τα νέα αυτά στοιχεία, δίνουν στο Beast περισσότερη downforce απ’ ότι περιμέναμε από το αρχικό concept. Χρειαζόμαστε ένα όσο το δυνατόν περισσότερο αεροδυναμικά προηγμένο αυτοκίνητο για να μπορεί να χειριστεί την δύναμη.

Δήλωσε ο CEO της RAD, Ferris Rezvani. Να θυμίσουμε πως το βασικό Beast 300, κινείται από έναν υπερτροφοδοτούμενο δίλιτρο κινητήρα που αποδίδει 315 άλογα ενώ για όποιον δεν αρκούν αυτά, θα υπάρχει και το Beast 500 που κινείται χάρη σε έναν supercharged κινητήρα 2.4 λίτρων, απόδοσης 500 ίππων. Το Beast δεν ζυγίζει περισσότερα από 666 κιλά- το έπιασες; Number of the beast…- και θα είναι σε θέση να επιταχύνει στα 100 km/h από στάση σε 2.9 δευτερόλεπτα –το Beast 300- ή σε 2.7 δευτερόλεπτα –το Beast 500-. Οι δύο εκδόσεις θα στοιχίζουν $119.000 και $139.000 αντίστοιχα ενώ τα πρώτα δύο αυτοκίνητα για κάθε έκδοση, θα πωληθούν ως “launch editions” σε μειωμένη τιμή -$99.500 και $124.900 αντίστοιχα.

Δελτίο Τύπου

BEAST Gains New Advanced Airflow Technology

Aerodynamics expert Tim Gibson joins the RAD team and assists in development of a new Advanced Airflow system to the production version of BEAST.

As a world-renowned aerodynamics expert, Tim brings with him years of industry knowledge and experience. Partly responsible for developing the 424-mph record-breaking Challenger 2, Tim also previously worked with Joe Gibbs Racing and John Force Racing in the development of stock cars.

New Advanced Airflow Technology

With Tim’s expertise, RAD engineers have taken “form follows function” to a whole new level. At the front, BEAST is three inches lower than it is at the back. That and the addition of a front carbon fiber splitter allows air to channel throughout the entire body, creating a suction effect.

Additional vents behind the front and rear wheels prevent high pressure from congregating beneath the vehicle, keeping downforce at a maximum. And a flat, full carbon fiber underbody allows air to travel smoothly underneath the vehicle at high speeds.

New air tunnels also run from the front air dams, through the inside of the door panels, and out the back vents, allowing high pressure to escape from the radiator and intercoolers.

“These new features give the BEAST even more downforce than anticipated with the original concept,” says CEO Ferris Rezvani. “We need the car to be as streamlined as possible in order to handle all that power.”

“By adding this new airflow feature, and more external vents on the rear, we’re able to achieve a huge amount of downforce,” says aerodynamics expert Tim Gibson.

BEAST will be hitting the streets in Spring of 2015.