784727467-64681052014

Έπειτα από τις αναφορές της Γαλλικής L’Equipe, πως η Mercedes σκόπευε να μπει στους πρώτους αγώνες του 2015 με το περσινό PU, έρχονται άλλες από το Ιταλικό Omnicorse, με πολύ ενδιαφέροντα στοιχεία, που μιλούν για κέρδη της τάξης των 40 ίππων στο νέο κινητήριο σύνολο του Γερμανού κατασκευαστή, που θα μπει στην F1 W06 Hybrid από τις πρώτες κιόλας δοκιμές.

Αρχικά, οι Ιταλοί υποστηρίζουν πως δεν έχει νόημα να χρησιμοποιηθεί το περσινό PU στην αρχή του πρωταθλήματος, αφού αυτό θα σήμαινε πως ο νέος κινητήρας θα έπρεπε να κρατήσει την ίδια διάταξη εγκατάστασης με τον περσινό, καθώς οι κανονισμοί επιτρέπουν τη χρησιμοποίηση ενός μόνο τύπου μονάδας ισχύος.

Στη συνέχεια, γίνεται λόγος για σημαντικό κέρδος στη δύναμη του καινούριου PU, κέρδος που θα προέρχεται από την Bosch. Πιο συγκεκριμένα, ο κινητήρας του 2015 θα διαθέτει ένα νέο σύστημα άμεσου ψεκασμού, ικανό να λειτουργεί σε πίεση 500 bar, ενώ το αντίστοιχο νούμερο στον περσινό PU106A Hybrid, σύμφωνα με το δημοσίευμα, ίσα που υπερέβαινε το μισό αυτής της τιμής.

Κλείνοντας, το Omnicorse κάνει λόγο και για ένα ειδικό καύσιμο της Petronas, που χρησιμοποιήθηκε το 2014 και προσέφερε κέρδος στην κατανάλωση, αλλά και σε χρόνους, υπολογισμένο περίπου στα 10 δευτερόλεπτα σε κάθε αγώνα. Το καύσιμο αυτό περιέχει ένα ένα νέο πρόσθετο, μεταβάλλοντας το χρόνο ανάφλεξης και εξασφαλίζοντας την πλέον αποτελεσματική διάδοση της φλόγας στο θάλαμο καύσης, πράγμα που μπορεί να βοηθήσει σημαντικά και στην αύξηση της ενέργειας.

[Photo Copyrights: Mercedes AMG F1 Team]