Test_Drive_Subaru_Outback_02

Τις προηγούμενες δυο ημέρες πραγματοποιήθηκε η πανευρωπαϊκή παρουσίαση από τη Subaru Ευρώπης του ολοκαίνουριου Outback, καθώς και του ανανεωμένου στα σημεία Forester.


Το crossover της Subaru ήταν το πρώτο που δημιούργησε την συγκεκριμένη κατηγορία το 1995, με τους ανταγωνιστές του, Volvo V70 XC και Audi A6 Allroad να μπαίνουν στη μάχη των πωλήσεων δυο και τέσσερα χρόνια αργότερα. Στα 20 χρόνια που κυκλοφορεί έχει πουλήσει 4,83 εκατ. αυτοκίνητα, με την ιαπωνική εταιρία να δίνει πολύ μεγάλη βαρύτητα στην πρακτικότητα των μοντέλων της. Δεν είναι τυχαίο, ότι το 90% των συνολικών πωλήσεων καταλαμβάνουν τα XV, Outback και Forester, με το νέο Outback να υπολογίζεται ότι θα φτάσει τις 8.500 μονάδες μέσα στο τρέχον έτος στην Ευρώπη, και θα βοηθήσει την εταιρία να πλησιάσει ή σπάσει το ψυχολογικό φράγμα των 1 εκατ. πωλήσεων.

Το Outback αποτελούσε πάντα το “αδερφό” μοντέλο του Legacy, και στην πέμπτη γενιά του συνεχίζει να είναι το αυτοκίνητο που δίνει τη μέγιστη προσοχή της η Subaru, καθώς αυτό, όπως και όλα τα προηγούμενα, είναι το πρώτο που δέχεται όλες τις νέες τεχνολογίες της εταιρίας. Στην πέμπτη γενιά του, η μικρή αλλά θαυματουργή εταιρία άκουσε προσεκτικά τι προσμένουν οι καταναλωτές της από το συγκεκριμένο μοντέλο και σύμφωνα με την προσωπική μου οδηγική εμπειρία σχεδόν 300 χλμ. σε δύσβατα χώματα και λάσπες, σε επαρχιακούς δρόμους της Σλοβενίας, αλλά και σε αυτοκινητόδρομο, τα κατάφερε και με το παραπάνω. Ο λόγος είναι γιατί επικεντρώθηκε στην αξιοπιστία του (το 96% των αυτοκινήτων που πουλήθηκαν πριν 10 χρόνια, κυκλοφορούν ακόμα), στη χρησιμότητα του, στις επιδόσεις του, στην διατήρηση του low-profile χαρακτήρα του, στην πρακτικότητα του μεγάλου χώρου αποσκευών και στην τετρακίνηση του.

Στα συν

  • Ποιότητα κύλισης
  • Ποιότητα εσωτερικού
  • Ροπή κινητήρα
  • Απόσταση από το έδαφος
  • Αποτελεσματική τετρακίνηση
  • Απόσβεση αναρτήσεων
  • Εξοπλισμός
  • Χώροι
  • Συστήματα ασφαλείας

Στα μείον

  • Ήχος κινητήρα