Διευθυντής Imola: Στην F1 πρέπει να το ξανασκεφτούν, καθώς οι μυθικές πίστες εξαφανίζονται

Σχετικά άρθρα

F1 2006 GP San Marino_03

Αυτή είναι η άποψη του Διευθυντή της πίστας Enzo e Dino Ferrari στην Ίμολα, μια από τις πιο ιστορικές της Formula 1, κι αν κρίνω κι από τα σχόλια των αναγνωστών του Autoblog.gr, πολλοί από αυτούς -ανάμεσά τους κι εγώ- συμφωνούν με τον Pietro Benvenuti.

Τον Ιούνιο ο Charlie Whiting επιθεώρησε την πίστα (της Ίμολα) και επιβεβαίωσε την άδεια πρώτου βαθμού, που λήγει τον Ιούνιο του 2017. Αυτό σημαίνει ότι έχουμε όλες τις τεχνικές προδιαγραφές για να φιλοξενήσουμε αγώνα της FIA, συμπεριλαμβανομένης της F1. Αλλά, δεν υπάρχει καμία πιθανότητα η Imola να επιστρέψει στο πρόγραμμα οποιαδήποτε στιγμή σύντομα. Δεν είναι πρόβλημα υποδομών, αλλά των εξόδων που θα προκύψουν από τη φιλοξενία ενός Grand Prix.

Στο σημερινό πλαίσιο, δεν υπάρχει κάποια πίστα που να είναι σε θέση να ανταποκριθεί σε αυτές τις δαπάνες χωρίς την υποστήριξη πολιτικών ή γενναιόδωρων χορηγών. Είναι πεποίθησή μου ότι στη F1 θα πρέπει να το ξανασκεφτούν, λαμβάνοντας υπόψη τις μεταβαλλόμενες οικονομικές συνθήκες και τον κίνδυνο ότι καμία από τις πίστες που δημιούργησαν τον ίδιο το μύθο της F1, δεν θα είναι πια εκεί.

Αφορμή για αυτά τα σχόλια δεν ήταν άλλη από τις εξελίξεις γύρω από το Γερμανικό Grand Prix στο Nurburgring, αλλά και τα προβλήματα που αντιμετωπίζει η Monza για να ανανεώσει το συμβόλαιό της. Πάντως, μετά από την διασκευή των όσων είπε ο Ecclestone για ανάληψη του αγώνα από το Hockenheim, ο εκπρόσωπος του Nurburgring, Pietro Nuvoloni, δήλωσε πως οι συζητήσεις με τον Βρετανό συνεχίζονται.

F1 2013 German Grand Prix Wallpaper_00029

Μπορώ να επιβεβαιώσω πως υπήρξαν συζητήσεις μεταξύ του κ. Ecclestone και των εκπροσώπων του Nurburgring, στο Λονδίνο την περασμένη Τετάρτη. Θα ενημερώσω τα μέσα μαζικής ενημέρωσης, αν υπάρξουν περαιτέρω σημαντικές εξελίξεις.

Το 2015 επιστρέφει στο πρόγραμμα του πρωταθλήματος Formula 1 μια από τις ιστορικές πίστες, αυτή της Πόλης του Μεξικό, και οι εργασίες εκεί προχωρούν με σταθερούς ρυθμούς. Τα παλιά pits έχουν πλέον κατεδαφιστεί, ενώ στις αρχές Μάρτη θα πέσει και η νέα άσφαλτος. Όμως, η περίφημη στροφή Peraltada θα έχει πλέον αλλάξει, όπως και ένα σεβαστό μέρος του εντυπωσιακού κομματιού των “S”. Επομένως, πως θα πρέπει να αντιμετωπίσουμε εμείς οι θεατές το Autódromo Hermanos Rodríguez, όταν αυτό αλλάζει χαρακτήρα; Σαν μια νέα πίστα του Tilke ή μια ιστορική;

ΠηγήGMM

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

GP Κίνας 2024: Άπιαστος Verstappen

Για έναν ακόμα ακόμα θαυμάσαμε το μεγαλείο της Red Bull και του Max Verstappen και ταυτόχρονα διασκεδάσαμε με τις μάχες για τις πίσω θέσεις. Ούτε...