2014-kia-k900-05-1

Η Kia έχει παρουσιάσει εδώ και έναν χρόνο τη νέα της πολυτελής λιμουζίνα, το Κ900, που παρότι είναι ένα εξαιρετικό αυτοκίνητο, το αγοραστικό κοινό δεν δείχνει να το προτιμά. Περίπου 1.300 αυτοκίνητα πούλησε το K900 πέρυσι στις Η.Π.Α, με την Kia να παίρνει το ίδιο μάθημα που πήρε και η Volkswagen με το Phaeton. Είναι δύσκολο μια εταιρία με target group το ευρύ κοινό, να στρέψει πάνω της τα μάτια του premium κοινού, που κοιτά τα Mercedes-Benz S-Class, Audi A8 και BMW 7-Series.


Έτσι η Kia πήρε την απόφαση να μειώσει τη τιμή του sedan κατά $5.000 και από τις $59.500 στις $54.500, διατηρώντας στον βασικό εξοπλισμό τα LED φωτιστικά σώματα, το σύστημα ήχου της Lexicon, 900 Watt με 17 ηχεία, αλλά και τις Nappa δερμάτινες επενδύσεις. Στον standard εξοπλισμό είναι φυσικά, συστήματα όπως οι αισθητήρες παρκαρίσματος και η κάμερα οπισθοπορείας ενώ η V8 έκδοση εξοπλίζεται με το νέο σύστημα της εταιρίας Rear Cross Traffic Alert System. Άλλα βοηθήματα περιλαμβάνουν το Lane Departure Warning System, το Adaptive Cruise Control που βασίζεται σε ραντάρ και για πρώτη φορά σε όχημα της Kia, το Advanced Vehicle Safety Management.

Το K900 προσφέρεται με δυο κινητήρες: τον entry-level V6 Lambda των 3.8 λίτρων που αποδίδει 311 άλογα και τον μεγαλύτερο, V8 Tau των 5.0 λίτρων που παράγει 420 άλογα. Και οι δύο συνδυάζονται με ένα ολοκαίνουριο 8-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο που στέλνει την ισχύ στους πίσω τροχούς. Όσον αφορά στην ανάρτηση, το K900 έχει πλήρως ανεξάρτητη διάταξη με 5 συνδέσμους τόσο εμπρός όσο και πίσω και η V6 έκδοση θα πατάει σε τροχούς 18 ιντσών ενώ η V8 σε μεγαλύτερους, 19 ιντσών.