Toyota TRD Pro Series

Η Toyota γίνεται μία ακόμα εταιρία που όπως δείχνουν τα πράγματα, προσπαθεί να προσελκύσει νεότερους σε ηλικία αγοραστές με “sportif” εκδόσεις κάποιων μοντέλων της. Η αρχή έγινε με τις Toyota Racing Development εκδόσεις των Tundra, Tacoma και 4Runner και από ότι φαίνεται, θα ακολουθήσουν κι άλλα.

Για παράδειγμα, από το 2007 και έπειτα, η Ιαπωνική εταιρία συμμετέχει στα NASCAR με το Camry. Μπορεί το δημοφιλέστατο sedan να μην είναι ο ορισμός του sportif αλλά όπως αναφέρει ο Bill Fay, Γενικός Διευθυντής του Toyota Division, “κατά τη διάρκεια της αγωνιστικής σεζόν, τα Camrys είναι έξω κάθε Σάββατο και Κυριακή. Οπότε πιστεύω ότι υπάρχει λογική”. Μάλιστα ο Fay, δήλωσε ότι ένα Camry TRD μπορεί να λανσαριστεί ακόμα και εντός του 2015, αν και πιθανότερο είναι να το δούμε το ’16.

Τι να περιμένουμε από ένα τέτοιο μοντέλο; Τα κλασικά. Μεγαλύτερες ζάντες ελαφρού κράματος, μία πιο ηχηρή εξάτμιση και ένα “ελαφρύ” bodykit. Οι πωλήσεις τις SE έκδοσης –μέχρι πρότινος η πιο sport έκδοση του Camry-, αντιστοιχούσαν περίπου στο 50% των συνολικών πωλήσεων. Αυτό “ανάγκασε” την Toyota να προσθέσει μία ακόμα πιο “sport” έκδοση με όνομα XSE. Άρα, για τους Ιάπωνες, η TRD έκδοση είναι λογική συνέχεια και απάντηση στην αγορά που προφανώς επιθυμεί τέτοιου είδους μοντέλα. Παράλληλα, η Toyota παρατηρεί και μία μικρή αλλά σταθερή πτώση στον μέσο όρο ηλικίας των αγοραστών. Ο μέσος αγοραστής στην κατηγορία των μεσαίων sedan, ήταν 60 χρονών μία πενταετία πριν. Τώρα είναι 58 και πέφτει γρήγορα. Να συμπληρώσουμε επίσης πως ενώ ο μέσος αγοραστής ενός Camry LE είναι 57, ο αντίστοιχος μέσος αγοραστής για την SE έκδοση είναι 45. Βλέπεις το μοτίβο που σχηματίζεται…