bmw-sportback-concept-study-3

Έχουμε ακούσει τόσες πολλές και διαφορετικές φήμες για τα i5 και i7 που ειλικρινά, αν αύριο κυκλοφορούσε η φήμη ότι θα είναι ένα pickup που θα κινείται από jet κινητήρες, δεν θα μου έκανε εντύπωση… Πέραν της πλάκας όμως, ας δούμε τι ακούγεται τελευταία για την i σειρά της BMW.

Όπως αναφέρει το Αγγλικό CAR, η Γερμανική εταιρία ετοιμάζεται να λανσάρει ένα μοντέλο που θα τεθεί αντιμέτωπο με το Tesla Model S και θα ονομάζεται i5 ή i7. Το μοντέλο αυτό, θα βασίζεται στην επόμενη 5-Series αλλά θα εξοπλίζεται με ένα drivetrain που θα αντλεί έμπνευση από το i8. Αυτό σημαίνει ότι το i5/i7 δεν θα είναι αμιγώς ηλεκτρικό όπως το Model S αλλά plug-in υβριδικό.

Το P18 PHEV όπως λέει το Αγγλικό μέσο ότι είναι ο εσωτερικός κωδικός του αυτοκινήτου θα έχει δύο ηλεκτροκινητήρες και έναν τετρακύλινδρο, υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα που θα αποδίδει περί τα 245 άλογα. Με τον εμπρός ηλεκτροκινητήρα να αποδίδει 204 άλογα, τον πίσω να αποδίδει 95 και τον βενζινοκινητήρα, το P18 PHEV θα αποδίδει συνδυαστικά περί τα 544 άλογα – που είναι στην περιοχή της Tesla. Το μοντέλο θα μπορεί να κινείται αμιγώς ηλεκτρικά ως προσθιοκίνητο ή ως πισωκίνητο ενώ υβριδικά, ως τετρακίνητο. Επίσης, λέγεται ότι ο κινητήρας θα λειτουργεί από 65 km/h και πάνω, όταν ο θόρυβος από τον δρόμο και τον αέρα θα ξεπερνούν τον θόρυβο που θα παράγει αυτός ενώ από την άλλη, το i5/i7 θα διαθέτει αυτονομία της τάξης των 130 χιλιόμετρων.

Τέλος, να σημειώσουμε πως όσον αφορά τον σχεδιασμό του μοντέλου, δεν έχει παρθεί κάποια απόφαση αλλά η ομάδα που έχει αναλάβει το project, τείνει περισσότερο σε μία μίξη της τρέχουσας 6-Series με την επόμενη 7-Series. Το μοντέλο αναμένεται να λανσαριστεί στην αγορά εντός του 2018 με τιμή που θα κυμαίνεται στα $125.000 Όπως λέει ο τίτλος όμως, όλα αυτά είναι φήμες και δεν στηρίζονται σε δηλώσεις κάποιου στελέχους ή χειροπιαστές αποδείξεις, οπότε διατηρούμε τις επιφυλάξεις μας.