362425

Μπορεί το Audi R8 να μην έχει κυκλοφορήσει ακόμα – δεν έχει παρουσιαστεί καν -, αλλά το Auto Express βρέθηκε στην πίστα Ascari καλεσμένο από την Audi και κάθισε στο κάθισμα του συνοδηγού για μία σειρά γρήγορων γύρων. Στο τιμόνι, ο οδηγός εξέλιξης της Audi, Frank Stippler ενώ όπως αναφέρεται στο video, το συγκεκριμένο R8 είναι η κορυφαία έκδοση, με τον V10 στην ισχυρότερη εκδοχή του και πιο “σκληροπυρηνικό” χαρακτήρα. Προφανώς το συγκεκριμένο video δεν είναι για εξαγωγή συμπερασμάτων αφού από το κάθισμα του συνοδηγού δεν παίρνεις πολλές πληροφορίες, αλλά όπως και να έχει, είναι ένα ενδιαφέρον video…


Το νεό R8 έχει μήκος 4.444 mm, πλάτος 1.944 mm (+39 mm), ύψος 1.241 mm (-9 mm) και ζυγίζει 1.454 κιλά, 66 λιγότερα από τη προηγούμενη γενιά. Τα μετατρόχια είναι τα ίδια με αυτά του πρώτου R8, με το αυτοκίνητο να έχει 40% μεγαλύτερη στρεπτική ακαμψία. Φορά ζάντες 19″ με ελαστικά διαστάσεων 235/35 μπροστά και 295/30 πίσω, ενώ όταν τοποθετηθούν οι ζάντες 20″, υπάρχουν ελαστικά 245/30 μπροστά και 305/30 πίσω.

Ο V10 5,2-λίτρων στην απλή έκδοση αποδίδει 540 άλογα στις 8.000 σ.α.λ με 540 Nm ροπής στις 6.500 σ.α.λ, ενώ στην Plus 610 άλογα στις 8.150 σ.α.λ με 560 Nm ροπής στις 6.500 σ.α.λ. Ο κινητήρας συνδυάζεται με νέο 7-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο που προσφέρει ταχύτερες και ομαλότερες αλλαγές, ενώ διαθέτει και σύστημα Start/Stop. Φυσικά η κίνηση περνά σε όλους τους τροχούς μέσω ενός ηλεκτρο-υδραυλικού πολύδισκου συμπλέκτη. Το Audi R8 V10 Plus κάνει τα 0-100 χλμ/ώρα σε 3,2 δευτερόλεπτα, έχοντας τελική ταχύτητα 330 χλμ/ώρα.

To νέο R8 θα παρουσιαστεί στην έκθεση της Γενεύης, μαζί με την e-tron έκδοση του, η οποία θα έχει αυτονομία 400 χλμ περίπου.