Χωρίς τίτλο

Μερικές ημέρες μόλις πριν από την τελετή απονομής των Oscars, η Cadillac διώχνει την “ασπρίλα” από το προφίλ της σε όλα τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και λανσάρει την καινούρια της διαφημιστική καμπάνια. Στο video των 90 δευτερολέπτων είναι άκρως μινιμαλιστικό. Τόσο μινιμαλιστικό μάλιστα, που δεν δείχνει τίποτα σχετικό με Cadillac. Αν δεν σου έλεγα ότι είναι διαφήμιση της Cadillac και δεν το έβλεπες μέχρι το τέλος, απλά δεν θα καταλάβαινες “τι θέλει να πει ο ποιητής”. Για την ιστορία, τα λόγια που ακούγονται, προέρχονται από μία ομιλία του Theodore Roosevelt το 1910 στην Σορβόννη.