Cadillac

H Cadillac βρίσκεται εν μέσω σημαντικών αλλαγών. Ο νέος CEO της, Johan De Nysschen θέλει να μετατρέπει την εταιρία σε μια περισσότερο πολυτελή αυτοκινητοβιομηχανία, μετατρέποντας 700 αντιπροσωπείες σε μπουτίκ, αλλά οι χαμηλές πωλήσεις των μοντέλων της, την αναγκάζουν να προχωρά σε γενναίες εκπτώσεις, για να προσελκύσει πελάτες. Τώρα, η Cadillac αποφάσισε να κάνει κάτι που μόνο οι διαφημιστές της ξέρουν το γιατί.


Σε όλα τα επίσημα pages στα social media έχει αλλάξει τις φωτογραφίες προφίλ με ένα λευκό φόντο. Ναι λευκό. Όχι γκρι, όχι ζαχαρί. Λευκό. Όχι βέβαια πως έχει μεγάλη σημασία το χρώμα, αλλά η κίνηση είναι παράξενη. Από την στιγμή που αυτή την ώρα γράφω αυτές τις γραμμές όμως, τότε κρίνεται πετυχημένη. Δες και μόνος σου στα προφίλ της Cadillac σε Facebook, Twitter, Instagram, Pinterest και YouTube, εκεί όπου ανέβασε αυτό το video διάρκειας πέντε λεπτών, που δεν μας δείχνει απολύτως τίποτα.

Τι σημαίνουν όλα αυτά τα λευκά προφίλ; Η Cadillac λέει πως το έκανε για να μας παρουσιάσει μια εντελώς νέα διαφημιστική καμπάνια κατά τη διάρκεια της φετινής απονομής των Όσκαρ στις 22 του μηνός. Για να δούμε τι θα είναι η καμπάνια αυτή.