Mercedes W06

Πέρυσι, η Mercedes έβαλε σε όλους τα γυαλιά με το εκπληκτικό power unit που σχεδίασε και κατασκεύασε. Ο PU106A Hubrid ήταν το καλύτερο power unit σε όλους τους τομείς, ειδικά στη δύναμη, αλλά και η αξιοπιστία ήταν ένα πολύ δυνατό του σημείο. Παρ’ όλα αυτά, οι Γερμανοί δεν επαναπαύτηκαν ούτε στο ελάχιστο και δούλεψαν σκληρά πάνω στη νέα μονάδα, κι ένα δείγμα τις δουλειάς τους φάνηκε στις 12 ημέρες των δοκιμών.

Οι ομάδες με τον PU106B Hyrbid αντιμετώπισαν ελάχιστα προβλήματα με κάποιο από τα εξαρτήματά του, κάτι σημαντικό όταν θέλεις να βελτιώσεις την ταχύτητα του μονοθεσίου σου. Αυτό που δε γνωρίζαμε, όμως, είναι ότι η Mercedes AMG χρησιμοποίησε μόλις ένα power unit για τις δοκιμές, όπως αποκαλύπτει ο επί κεφαλής της ομάδας, Toto Wolff, αν και προσπάθησε να υποβαθμίσει το γεγονός.

Έχουμε χρησιμοποιήσει μόνο έναν κινητήρα, αλλά δεν είναι πραγματικά ένας κινητήρας, επειδή τον ανανεώναμε και δουλεύαμε σε διαφορετικά εξαρτήματα. Τρέξαμε τον κινητήρα στο 100% της ισχύος, διότι έπρεπε να μάθουμε αν έχουμε προβλήματα. Αυτό είναι μέρος του προγράμματος.

Φυσικά υπήρχαν προβλήματα. Μπορείς να μάθεις για κρίσιμα ζητήματα, βρίσκεις πού έχεις μεγαλύτερα περιθώρια -ή πού μπορείς ν’ αντέξεις να έχεις λιγότερα περιθώρια- και μπορείς να μάθεις πολλά. Ήταν καλές δοκιμές. Κάναμε κάποια καλά χιλιόμετρα, λύσαμε πολλά προβλήματα, όλα ήταν σχετικά με την αξιοπιστία. Δουλέψαμε καλά πάνω στο μονοθέσιο. Αυτό ήταν το μόνο που θέλαμε να πετύχουμε.

Ναι, οι μηχανικοί άλλαζαν κάποια πράγματα στον κινητήρα, αλλά το γεγονός ότι η Mercedes κάλυψε συνολική απόσταση 6.121 χιλιομέτρων με μόλις ένα power unit, παραμένει εντυπωσιακό. Πόσα είναι τα 6.121 χιλιόμετρα με άλλους αριθμούς; Καθαροί 20 αγώνες (μόνο αγώνες όχι συνολικά Grands Prix) και, αν σκεφτούμε ότι κάθε οδηγός κάνει γύρω στα 800 χιλιόμετρα σε κάθε Grand Prix, τότε μιλάμε για περίπου 7.5 Grands Prix.