Audi R8 (1)

Στη Γενεύη η Audi παρουσιάζει το νέο R8 σε όλες τις παραλλαγές του. To νέο R8 έχει μήκος 4,42 μέτρα πλάτος 1,94 μέτρα (+39 mm), ύψος 1,24 μέτρα (-9 mm), μεταξόνιο 2,65 μέτρα και ζυγίζει 1.454 κιλά, 50 λιγότερα από τη προηγούμενη γενιά. Τα μετατρόχια είναι τα ίδια με αυτά του πρώτου R8, με το αυτοκίνητο να έχει 40% μεγαλύτερη στρεπτική ακαμψία. Φορά ζάντες 19″ με ελαστικά διαστάσεων 245/35 μπροστά και 295/30 πίσω, ενώ όταν τοποθετηθούν οι ζάντες 20″, υπάρχουν ελαστικά 245/30 μπροστά και 305/30 πίσω.


Audi R8 (6)

Διαθέτει επιθετικό σχεδιασμό του αποτελείται από κυψελοειδή μάσκα, μεγάλες εισαγωγές αέρα, γωνιακής σχεδίασης νέα Matrix φωτιστικά σώματα LED με μεταβλητή ένταση (διαθέσιμα και λέιζερ φωτιστικά σώματα που μπορούν να φωτίσουν έως και 600 μέτρα), carbon πλαϊνές εισαγωγές αέρα μπροστά από τους πίσω τροχούς και φουσκωμένα φτερά. Επίσης συναντάμε πίσω αεροτομή (ενεργή στο απλό, και σταθερή στο Plus), διαχύτη αλλά και τετραπλές απολήξεις εξατμίσεων. Στο εσωτερικό υπάρχει ένας διπλός κεντρικός αεραγωγός, τριάκτινο κοφτό τιμόνι με αλουμινένια μέρη, Head-Up Display, ψηφιακός πίνακας οργάνων 12,3″ όπως αυτός που συναντάμε στο νέο TT, ψηφιακό κεντρικό καθρέπτη, πολυλειτουργικό τιμόνι με paddles και νέο σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας MMI, ενσωματωμένο στον πίνακα οργάνων. Επίσης υπάρχουν νέα bucket καθίσματα επενδυμένα με Nappa, και ηχοσύστημα Bang & Olufsen 500 watt.

Audi R8 (13)

Φορά carbon-αλουμινένιο monocoque σασί, (23% από carbon και 77% από αλουμίνιο) το οποίο θα ζυγίζει 198 κιλά. Το σώμα και τα anti-roll bars είναι κατασκευασμένα από CFRP, ενώ φορά carbon-κεραμικά φρένα και εξάτμιση τιτανίου. Έχει ήδη ξεκινήσει να κατασκευάζετα, χρησιμοποιεί το “ίδιο γενικό layout” με την Lamborghini Huracan και παρότι το νέο R8 είναι κατασκευασμένο πάνω στην νέα MSS (Modular Sports Car System) πλατφόρμα του VW Group, την ίδια που φορά και η Lamborghini Huracan, διαθέτει τη δική του οδική συμπεριφορά σε σχέση με την Huracan.

Audi R8 (11)

Ο V10 5,2-λίτρων στην απλή έκδοση αποδίδει 540 άλογα στις 8.000 σ.α.λ με 540 Nm ροπής στις 6.500 σ.α.λ, ενώ στην Plus 610 άλογα στις 8.150 σ.α.λ με 560 Nm ροπής στις 6.500 σ.α.λ. Ο κινητήρας συνδυάζεται με νέο 7-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο που προσφέρει ταχύτερες και ομαλότερες αλλαγές, έχει τρία προγράμματα λειτουργίας, ενώ διαθέτει και σύστημα Start/Stop. Φυσικά η κίνηση περνά σε όλους τους τροχούς μέσω ενός ηλεκτρο-υδραυλικού πολύδισκου συμπλέκτη που μπορεί να μεταφέρει το 100% της ροπής από στον μπροστά άξονα στον πίσω και το αντίστροφο. Η ροπή κανονικά μεταφέρεται 100% στον πίσω άξονα, εκεί όπου υπάρχει και ένα μηχανικό μπλοκέ διαφορικό.

Audi R8 (12)

Το Audi R8 V10 Plus κάνει τα 0-100 χλμ/ώρα σε 3,2 δευτερόλεπτα, έχοντας τελική ταχύτητα 330 χλμ/ώρα, ενώ το R8 V10 κάνει τα 0-100 χλμ/ώρα σε 3,5 δευτερόλεπτα, έχοντας τελική ταχύτητα 323 χλμ/ώρα. Το R8 V10 έχει μέση κατανάλωση 11,8 λίτρα/100 χλμ με 275 γρ/χλμ εκπομπές CO2, με το V10 Plus να καταναλώνει 12,4 λίτρα/100 χλμ και να εκπέμπει 289 γρ/χλμ CO2.

Audi-R8-e-tron-2325

Το R8 e-tron διαθέτει διαφορετική γρίλια και διαφορετικό μπροστά προφυλακτήρα σε σχέση με το κανονικό R8, με κλειστές εισαγωγές αέρα, κλειστές ψεύτικες πλαϊνές εισαγωγές αέρα, κλειστές ζάντες, όλα για τη βελτίωση της αεροδυναμικής -αεροδυναμικός συντελεστής 0,28 Cd- με τις αλλαγές να ολοκληρώνονται με τον διαφορετικό πίσω προφυλακτήρα, με τα διακοσμητικά να προσομοιώνουν την εικόνα των εξατμίσεων.

Μηχανικά το R8 e-tron φορά δύο ηλεκτροκινητήρα απόδοσης 340 kW (462 ίππων) με 920 Nm ροπής, με τα 0-100 χλμ/ώρα να τα κάνει σε 3,9 δευτερόλεπτα, έχοντας αυτονομία 450 χλμ/ώρα και τελική ταχύτητα 250 χλμ/ώρα. Οι μπαταρίες ιόντων λιθίου, σε διάταξη T, είναι τοποθετημένες στο κεντρικό τούνελ και φορτίζουν πλήρως με χρήση ταχυφορτιστή μέσα σε λιγότερο από 2 ώρες, ενώ υπάρχει διαθέσιμο και σύστημα ασύρματης φόρτισης.

Η Audi ετοιμάζει για το μέλλον τόσο την plug-in υβριδική έκδοση του, η οποία θα χρησιμοποιεί το υβριδικό σύνολο της Lamborghini Asterion concept, αλλά και μια έκδοση του με έναν diesel κινητήρα. Φήμες θέλουν το αυτοκίνητο να αποκτά έναν V6 twin-turbo κινητήρα και πισωκίνητες εκδόσεις, ενώ δεν θα φορά τον V8 4,2-λίτρων κινητήρα.

Audi-R8-LMS-2363

Στη Γενεύη η Audi παρουσιάζει και το αγωνιστικό R8 LMS, που είναι 50% ίδιο με το μοντέλο παραγωγής, Θα τρέχει στους GT3 αγώνες από το 2016, ζυγίζει 1.255 κιλά, φορά τον V10 κινητήρα απόδοσης 585 ίππων που συνδυάζεται με ένα νέο 6-τάχυτο διπλού συμπλέκτη κιβώτιο ταχυτήτων, με τη κίνηση να στέλνεται στους πίσω τροχούς. Το σασί του ζυγίζει 252 κιλά (30 κιλά ελαφρύτερο από το προηγούμενο), με την στρεπτική ακαμψία του να αυξάνεται κατά 39%.

Οι πωλήσεις του R8 θα ξεκινήσουν από καλοκαίρι και στη Γερμανία το R8 V10 ξεκινά από τις 165.000 ευρώ, με το R8 V10 Plus να έχει αρχική τιμή 187.400 ευρώ.

Δελτίο Τύπου

Audi R8 LMS establishes new race car generation: lighter and safer than ever before

Ingolstadt, March 3, 2015 – Audi is again running in front. As one of the first automobile manufacturers to do so at the beginning of the 2015 season, the brand with the four rings is presenting a race car that already meets the requirements of the new GT3 regulations to be introduced in 2016. The new Audi R8 LMS is lighter and safer than ever before. It features even more race car technology, clearly improved aerodynamics and, as a result, provides customers with an efficient concept.

Back in spring of 2014, Audi began testing the new R8 LMS that is following in big footsteps. The track record of the first generation of the Audi R8 LMS reflects 26 GT3 Championship wins between 2009 and 2014, plus 23 titles in other classifications and seven overall victories in 24-hour races. In 2015, customers around the world are again relying on the success model from Neckarsulm of which the company has sold more than 130 cars worldwide since 2009.

The first racing commitments of the new R8 LMS such as the 24-hour races at the Nürburgring (May 16/17) and at Spa (July 25/26) have already been scheduled. quattro GmbH that develops and assembles the race cars will begin to take customer orders in the second half of the year and is planning to deliver the first models of the second generation by the end of 2015.

At the same time, on presenting the successor model, Audi is preparing for the promising future of GT3 racing and plays a pioneering role in the process. The new Audi R8 LMS clearly surpasses the safety requirements of the regulations to be introduced in 2016. Thanks to a modified structure of the front end and a CFRP crash element at the rear that is being used for the first time the GT3 race car meets the crash test requirements that apply to the much lighter Le Mans prototypes (LMP) such as the Audi R18 e-tron quattro. The Audi Protection Seat PS 1 that will also be used in the R8 LMS in the future has been setting seating technology standards in the LMP class for years. It is connected to the chassis for increased stiffness. A quickly adjustable foot lever system and a height and length adjustable safety steering column allow versatile adjustment to the various drivers. A rescue opening in the roof as used in DTM race touring cars is now being introduced in a GT3 race car for the first time as well. After an accident, it allows the driver’s helmet to be lifted in a way that avoids straining the spinal column.

Audi systematically leverages its lightweight design expertise in the new R8 LMS. Despite the additional weight resulting from the above innovations the base weight of the race car has been reduced from 1,250 to 1,225 kilograms. The intelligent material mix of aluminum in the Audi Space Frame (ASF), a structural CFRP component and the steel roll cage alone make the chassis about 30 kilograms lighter – now weighing 252 kilograms. At the same time, the torsional stiffness of the stressed frame has increased by 39 percent.

Although the material mix in a race car is more complex, Audi has managed to integrate the manufacturing process for production and race cars even more closely than before. In a new manufacturing facility at the Böllinger Höfe industrial park in Heilbronn, quattro GmbH produces both variants in combination. Although the race car, for example, is fitted with aluminum cast joints and a steel roll cage the racing chassis of the R8 LMS remains integrated in the basic production process up to and including the stages of roof assembly and cathodic dip painting (CDP), which is a form of priming. Following these production steps, the race cars are completed in Heilbronn-Biberach.

Audi uses production parts in the new R8 LMS whenever this makes sense in racing from a technical and economic point of view. For example, the V10 engine with 5.2 liters of displacement and a power output of up to 430 kW (585 hp) leaves the same line as the production unit. It remains nearly unchanged and, with a scheduled rebuild interval of 20,000 kilometers, stets standards in racing. The engineers use modified or completely new assemblies whenever this is required in racing by the regulations or by the clearly higher loads that occur in competitive conditions. The production ASF chassis, for instance, is modified whereas the completely new bodywork is made of CFRP. The suspensions now use wishbones strictly designed for racing for the first time and the six-speed transmission with paddle shifters is a completely new development as well. It is significantly lighter than its predecessor while its efficiency has increased because the previous drop gear system has been eliminated. The new MS 6.4 electronics include engine electronics, traction control and software for the electro-hydraulic gearshift. The powerful processor enables higher processing speeds that result in faster responses. A power box is another new feature. It replaces the traditional fuse box and makes it possible to define individual loads and scenarios.

The new aerodynamic concept of the Audi R8 LMS for the first time includes a fully lined underfloor and a conceptually integrated rear diffusor. As a result, the dimensions of the rear wing can be reduced without a corresponding increase of aerodynamic drag. The wheel wells, which are open rearwards via a larger cross-section, contribute to improved airflow. The airflow rate and cooling area of the radiator at the front have increased by ten percent to handle maximum outside air temperatures. In order to improve the race drivers’ ability to concentrate on their tasks, fresh air circulation in the cockpit has been improved. At a speed of 200 km/h, the airflow rate is 250 liters per second. Audi has achieved these improvements despite the significantly higher constraints imposed on aerodynamics design by the 2016 regulations.