r8

Χθες το πρωί είδαμε τα πρώτα video του νέου Audi R8 στη πίστα Ascari, εκεί όπου επιβεβαιώθηκε η φήμη πως αρχικά θα είναι διαθέσιμο μόνο με τον V10 5,2-λίτρων ατμοσφαιρικό κινητήρα που στην απλή έκδοση αποδίδει 540 άλογα στις 8.000 σ.α.λ με 540 Nm ροπής στις 6.500 σ.α.λ, ενώ στην Plus παράγει 610 άλογα στις 8.150 σ.α.λ με 560 Nm ροπής στις 6.500 σ.α.λ.

Ο κινητήρας συνδυάζεται αποκλειστικά με ένα νέο 7-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο που προσφέρει ταχύτερες και ομαλότερες αλλαγές, ενώ διαθέτει και σύστημα Start/Stop. Φυσικά η κίνηση περνά σε όλους τους τροχούς μέσω ενός ηλεκτρο-υδραυλικού πολύδισκου συμπλέκτη. Το Audi R8 V10 Plus κάνει τα 0-100 χλμ/ώρα σε 3,2 δευτερόλεπτα, έχοντας τελική ταχύτητα 330 χλμ/ώρα.

10998362_10153072081879591_4799842335300639069_o

Το Αγγλικό Top Gear, βρέθηκε και αυτό στη πίστα Ascari και μίλησε με τον Roland Schala, επικεφαλής μηχανικός του νέου R8 ο οποίος άφησε να εννοηθεί πως θα υπάρχει τουλάχιστον μια αμιγώς πισωκίνητη έκδοση του νέου R8, με την Audi να προσανατολίζεται στο να τοποθετήσει στο όχι άμεσο μέλλον, και έναν V6 turbo κινητήρα στο νέο της supercar, που θα αποδίδει κοντά στα 450-500 άλογα. Η Audi ετοιμάζει τα νέα RS4/RS5 με τις φήμες να μιλούν για έναν V6 twin-turbo κινητήρα απόδοσης 490 ίππων, με τον συγκεκριμένο κινητήρα να είναι ο υποψήφιος με τις μεγαλύτερες πιθανότητες, που ενδεχομένως να τοποθετηθεί και στο R8. Για την ώρα, η Audi εστιάζει στους ατμοσφαιρικούς V10, με μια diesel έκδοση του R8 να βρίσκεται στα σκαριά. Φυσικά ετοιμάζονται τόσο η e-tron όσο και η plug-in υβριδική έκδοση του.

2015 Audi R8 teaser