2015 Audi R8 rendering

O Ulrich Hackenberg, υπεύθυνος του τμήματος έρευνας και ανάπτυξης της Audi στο περιθώριο της έκθεσης του Los Angeles δήλωσε πως η επόμενη γενιά του R8 θα ζυγίζει περίπου 50 με 60 κιλά λιγότερα από τη τρέχουσα γενιά, λόγω του carbon κεντρικού τούνελ και carbon πατώματος.

Παρότι το νέο R8 (κωδική ονομασία AU724) θα είναι κατασκευασμένο πάνω στην νέα MSS (Modular Sports Car System) πλατφόρμα του VW Group, την ίδια που θα φορά και η Lamborghini Cabrera, ο Hackenberg επιβεβαίωσε πως τα δύο αυτοκίνητα θα διαθέτουν τη δική τους οδική συμπεριφορά.

Θα βγει στην αγορά το 2015 και θα διαθέτει carbon-αλουμινένιο monocoque σασί (23% από carbon και 77% από αλουμίνιο) το οποίο θα ζυγίζει 198 κιλά. Το νέο R8 θα διαθέτει 13% μεγαλύτερη στρεπτική ακαμψία από την τωρινή γενιά, με το βάρος του να μην ξεπερνά τα 1.500 κιλά. Το σώμα και τα anti-roll bars θα είναι κατασκευασμένα από CFRP, ενώ θα φορά carbon-κεραμικά φρένα και εξάτμιση τιτανίου.

Σχεδιαστικά θα διαθέτει μεγάλες εισαγωγές αέρα, μικρότερα πλευρικά πτερύγια και “διπλό διαχύτη”, εμπνευσμένο από το αγωνιστικό R18 του Le Mans. Θα διαθέτει αρκετά gadget όπως Head-Up Display, ψηφιακό πίνακα οργάνων, ψηφιακό κεντρικό καθρέπτη, νέο σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας MMI καθώς και τα νέα Matrix φωτιστικά σώματα LED με μεταβλητή ένταση.

Κάτω από το καπό θα συνεχίσουν να υπάρχουν οι ίδιοι V8 και V10 κινητήρες οι οποίοι θα αποδίδουν περισσότερα άλογα αλλά θα καταναλώνουν λιγότερη βενζίνη. Ο V8 4.2-λίτρων θα αποδίδει κοντά στα 450 άλογα ενώ ο V10 5.2-λίτρων θα αποδίδει κοντά στα 570 άλογα. Οι κινητήρες θα συνδυάζονται με σύστημα start/stop, σύστημα απενεργοποίησης των μισών κυλίνδρων έτσι ώστε να συμβάλουν στη μείωση της κατανάλωσης και των εκπομπών CO2 κατά 10%.

Παλαιότερα υπήρξε η φήμη πως ο V10 5.2-λίτρων θα αντικατασταθεί από τον νέο 4.0-λιτρο TFSI V8 bi-turbo του S8, και θα αποδίδει κοντά στα 600 άλογα, ενώ το νέο R8 θα είναι διαθέσιμο αποκλειστικά με ένα νέο 7-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη.

[Πηγή: Motor Trend]