DLF_7212

Στην Γενεύη, η Porsche, εκτός από την σκληροπυρηνική 911 GT3 RS, εκθέτει και την Cayman GT4.

Το συγκεκριμένο μοντέλο, είναι η πρώτη GT έκδοση που βασίζεται στην Cayman και φορά επάξια τα σήματα αφού σύμφωνα με την εταιρία, γυρνά το Nurburgring σε 7 λεπτά και 40 δευτερόλεπτα, χρόνο όμοιο με αυτόν την 911 GT3 του 2011 και 20 δευτερόλεπτα αργότερα από αυτόν που ανακοίνωσε η Porsche για την 911 GT3 RS. Στιλιστικά, το αυτοκίνητο διαθέτει νέους προφυλακτήρες, μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα, κεντρικά τοποθετημένη εξάτμιση, διαχύτη και αεροτομή. Στο εσωτερικό, την παράσταση κλέβουν τα bucket καθίσματα από CFRP, το νέο τιμόνι και λίγα άλλα αφού η καμπίνα έχει απαλλαχθεί από αποσπάσεις.

Για την κίνηση, φροντίζει ένας επίπεδος εξακύλινδρος κινητήρας 3.8 λίτρων που αποδίδει 385 άλογα στις 7.400 σ.α.λ. και 420 Nm ροπής μεταξύ 4.750 και 6.000 σ.α.λ. Αυτός, συνδυάζεται αποκλειστικά με ένα 6-τάχυτο μηχανικό κιβώτιο ενώ χάρη στο βάρος που δεν ξεπερνά τα 1.340, η Cayman GT4 ολοκληρώνει το sprint στα 100 km/h σε 4.4 δευτερόλεπτα και συνεχίζει μέχρι την τελική των 295 km/h.

DLF_7229

Όσον αφορά στα μηχανικά που δεν είναι κινητήρας, Το πλαίσιο είναι κατά 30 χλστ. χαμηλότερο, ενώ το σύστημα πέδησης προέρχεται σχεδόν εξ ολοκλήρου από την 911 GT3. Έτσι, τα στάνταρ φρένα έχουν διάμετρο 380 χλστ για τον εμπρός και πίσω άξονα, με 6-πίστονες δαγκάνες εμπρός και 4-πίστονες πίσω. Τα προαιρετικά PCCB φρένα έχουν διάμετρο 410 χλστ. Πατάει σε ζάντες ελαφρού κράματος, διαστάσεων 20 ιντσών, που μοιάζουν πολύ με αυτές της 911 GT3, αλλά δεν έχουν το κεντρικό μπουλόνι. Φοράει τα ελαστικά Michelin Pilot Sport Cup 2, διαστάσεων με 245 πέλμα εμπρός και 295 πίσω.

Η λίστα παραγγελιών για την Cayman GT4 έχει ήδη ανοίξει με την τιμή να ξεκινά στην Γερμανία από τα €85.779 και τις πρώτες παραδόσεις να είναι προγραμματισμένες για τα τέλη του Μαρτίου.