dgjkvlfchyegsaulugbs

Αν σε ρωτήσω ποιες είναι οι σκληροπυρηνικές εκδόσεις των V8 μοντέλων της Ferrari είμαι σίγουρος ότι θα μου απαντήσεις τη 458 Speciale, η 430 Scuderia και η 360 Stradale. Αλλά δεν είναι μόνο αυτές, καθώς μπορεί η 355 να μην είχε μια αντίστοιχη έκδοση, αλλά η απαρχή έγινε με την 348 και την GT Competizione.

p2kpzmlfcvgjgemqxkjv

Το 1993 η ιταλική εταιρία προσέφερε μια street-legal track-day έκδοση της 348 την οποία την έβγαλε σε μόλις 11 μονάδες και κατά πολλούς θεωρείται το πιο σκληροπυρηνικό μοντέλο που έχει κατασκευάσει η Ferrari, καθώς πρόκειται για ένα αγωνιστικό με άδεια κυκλοφορίας στο δρόμο.

vljzwyddgu7tsuz0ezj2

Η 348 GT Competizione ήταν κατά 190 κιλά ελαφρύτερη από την απλή έκδοση, με το συνολικό της βάρος να είναι 1.180 (από 1370), και παρόλα αυτά φορούσε ολόκληρο, και όχι μισό, roll cage στο εσωτερικό της. Προφανώς χρειάστηκε να αφαιρεθεί το air condition και όλες οι μοκέτες και ταπετσαρίες. Ακόμα και το ρεζερβουάρ καυσίμου ήταν μικρότερο, αλλά παρέμενε πολύ μεγάλο καθώς από τα 95 λίτρα της απλής 348, στη GT Competizione είχε χωρητικότητα 88 λίτρα. Για ακόμα μεγαλύτερη εξοικονόμηση βάρους, είχες τη δυνατότητα να παραγγείλεις το αυτοκίνητο με μόλις ένα κάθισμα.

oshd555vhhmnboer63l3 kivj464rkporqzmb55tj

Οι αλλαγές συνεχίζονται στις ζάντες και τα ελαστικά, όπου πλέον το αυτοκίνητο από τις 17άρες, φορούσε ζάντες ελαφρού κράματος 18 ιντσών και ελαστικά 239/635 και 265/645 πίσω. Νέος ήταν και ο πολύδισκος αγωνιστικός συμπλέκτης ενώ τα μεγαλύτερα φρένα (δίσκοι και δαγκάνες) προέρχονταν από την F40 Evoluzione, χωρίς φυσικά ABS. Μηχανικά ο κινητήρας είχε ξηρό κάρτερ, ενώ η μόνη μετατροπή ήταν ένα πιο ελεύθερο φίλτρο αέρα, που είχε αποτέλεσμα να αυξήσει την ιπποδύναμη του 3.4-λίτρων κινητήρα από τα 300 στα 320 άλογα και τη ροπή από τα 324 Nm στα 340, ενώ κοντύτερες ήταν και οι σχέσεις του κιβωτίου για πιο άμεση επιτάχυνση. Τέλος, για το στήσιμο του αυτοκινήτου, οι αναρτήσεις ήταν έτοιμες για αγωνιστική χρήση με πιο σταθερές βάσεις στήριξης, και νέα ελατήρια και αμορτισέρ της Koni.