1959581_10152772422296151_4825052962107445572_n

Με την πρεμιέρα του πρωταθλήματος για το 2015 να απέχει λιγότερο από δυο μήνες, ανακοινώθηκε το νέο format των αγώνων για το DTM της φετινής χρονιάς. Πλέον οι αγώνες από δέκα που ήταν το 2014, γίνονται 18, αφού πλέον, σε κάθε πίστα του πρωταθλήματος οι αγώνες θα είναι διπλοί (φέτος, εν συγκρίσει με την περσινή χρονιά, απουσιάζει η πίστα του Hungaroring).


Έτσι λοιπόν, θα διεξάγεται ένας αγώνας το Σάββατο ,διάρκειας 40 λεπτών, συν έναν γύρο (“full lap”), με το pit stop να μην είναι υποχρεωτικό, άρα οι οδηγοί καλούνται να ανταπεξέλθουν στις συνθήκες του 40λεπτου αγώνα με ένα set ελαστικών. Προφανώς, αν παραστεί ανάγκη, έχουν τη δυνατότητα για αλλαγή ελαστικών. Την Κυριακή, ο αγώνας θα είναι διάρκειας μιας ώρας (συν έναν γύρο και σε αυτήν την περίπτωση) με υποχρεωτικό pit stop για αλλαγή ελαστικών. Μέχρι στιγμής, δεν έχει ανακοινωθεί το “παράθυρο” των pit stops, αφού πέρσι, οι οδηγοί πραγματοποιούσαν το ένα και υποχρεωτικό τους pit stop όταν είχαν συμπληρωθεί τα 2/3 του αγώνα. Να σου θυμίσω, ότι από το 2012 και μετά, απαγορεύεται ο ανεφοδιασμός κατά τη διάρκεια των pit stops. Kαι τις δυο μέρες, θα πραγματοποιείται κάθε φορά μια 2ολεπτη κατατακτήρια δοκιμή από την οποία, όπως είναι εμφανές, θα προκύπτει η σειρά της εκκίνησης για τους αγώνες. Μέχρι πέρσι, οι οδηγοί έπρεπε να διανύσουν συνολική απόσταση 160 χιλιομέτρων. Βαθμολογούνται οι δέκα πρώτοι σε κάθε αγώνα με το σύστημα 25-18-15-12-10-8-6-4-2-1.

11014663_10153117400811151_605727669479839792_n

Ο Hans Werner Aufrecht, επικεφαλής της  ITR (η οργάνωση που ελέγχει και προωθεί το πρωτάθλημα), δήλωσε:

Με δύο αγώνες του πρωταθλήματος ανά Σαββατοκύριακο, παρέχουμε τους θεατές διπλάσια από τα πράγματα που μετράνε: περισσότερες μάχες “σώμα με σώμα” πιο συναρπαστικές αποφάσεις, και πιο συναρπαστικό γενικά πρωτάθλημα. Είμαστε πεπεισμένοι ότι οι διαφορετικές μορφές αγώνα θα συνεισφέρουν στο να γίνουν οι αγώνες πιο εντυπωσιακοί και διασκεδαστικοί.

2 αγώνες σε κάθε γύρο του πρωταθλήματος, είχε το DTM κατά το χρονικό διάστημα από το 1988 έως το 1996, ξανά πάλι το 2000 στην επανασύσταση του θεσμού μετά από μια “παύση¨τριών χρόνων. Εκείνη τη χρονιά, οι αγώνες ήταν διάρκειας 100 χιλιομέτρων έκαστος. Από το 1984 έως και το 1987, διεξαγόταν ένας αγώνας των 100 χιλιομέτρων, ενώ το 2001 και το  2002, πραγματοποιούνταν 2 αγώνες, ένα “sprint” των 35 χιλιομέτρων που από τα αποτελέσματα αυτού, προέκυπτε η σειρά εκκίνησης του κυρίως αγώνα των 100 χιλιομέτρων πάλι. Μεταξύ 2003 και 2013, ο αγώνας είχε συνολική διάρκεια 160 χιλιομέτρων και οι οδηγοί ήταν υποχρεωμένοι να κάνουν 2 pit stops.

Το πρωτάθλημα ξεκινά την Πρωτομαγιά και για πρώτη φορά, παράλληλα με τις δράσεις του DTM, θα λάβει χώρα σε ειδικά διαμορφωμένη πίστα, αγώνας για το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Rallycross (World RX)