Jenson Button in the garage.

Η Mercedes κυριάρχησε στο περσινό πρωτάθλημα και θα κυριαρχήσει και στο φετινό, προσθέτοντας κάμποσες νίκες και άλλα δυο πρωταθλήματα στο ενεργητικό της. Αυτό φαίνεται να έχει ενοχλήσει ιδιαίτερα τους προηγούμενους πρωταθλητές, δηλαδή την Red Bull, με τον Christian Horner να έχει διαμαρτυρηθεί για τους κανονισμούς, ζητώντας εξισορρόπηση της κατάστασης με διάφορες απαγορεύσεις, όπως την εποχή που κυριαρχούσαν οι κόκκινοι ταύροι.

Όμως, ο Jenson Button έχει διαφορετική άποψη για αυτό. Ο Βρετανός υποστηρίζει πως η Red Bull εξερευνούσε τις γκρίζες ζώνες των κανονισμών, ενώ η Mercedes δεν έχει κάνει κάτι τέτοιο, αφού αυτό είναι εξαιρετικά δύσκολο στους κινητήρες. Έτσι, οι Γερμανοί έχουν παγιώσει ένα τεράστιο πλεονέκτημα, που πιθανότατα θα το διατηρήσουν για όσο καιρό η Formula 1 διέπεται από τους συγκεκριμένους, ας μου επιτραπεί η έκφραση, κινητηροκεντρικούς κανόνες.

Μάλιστα, ο JB κλείνει τα λεγόμενά του, τονίζοντας πως στην RBR δεν θα είχαν κανένα πρόβλημα με την κατάσταση της F1, εάν αυτοί βρίσκονταν μπροστά, σε αντίθεση με τα όσα δήλωσε πρόσφατα ο Helmut Marko.

Πραγματικά δεν υπάρχει κάτι για να απαγορεύσεις, επειδή δεν μοιάζει η Mercedes να κάνει κάτι διαφορετικό που οι άλλες ομάδες δεν κάνουν. Η Red Bull έσπρωχνε τα όρια των γκρίζων ζωνών, αλλά η Mercedes απλά κάνει πολύ καλύτερη δουλειά από τους υπόλοιπους.

Τους λένε (στη Mercedes) πως βλάπτουν το άθλημα. Γι ‘αυτό είναι μια δύσκολη κατάσταση. Σταματάνε τους ανθρώπους από το να είναι οι καλύτεροι. Είναι προφανές ότι θα ήταν καλύτερο για το άθλημα, αν υπήρχαν διαφορετικοί άνθρωποι να αγωνίζονται μπροστά, αλλά δεν είναι σφάλμα της Mercedes αυτό.

Θα ήταν η Red Bull αναστατωμένη γι ‘αυτό, αν εκείνη ήταν η ομάδα που βρισκόταν μπροστά για ένα δευτερόλεπτο; Όχι.

Ίσως ο μοναδικός άνθρωπος που υποστηρίζει σε αυτή τη φάση την Red Bull, είναι ο Bernie Ecclestone. Ο Βρετανός γνωρίζει και για πιο λόγο η Mercedes κυριαρχεί και τον μοιράζεται μαζί μας.

Ήξεραν λίγα περισσότερα σχετικά με την (προτεινόμενη) μονάδα ισχύος, επειδή οι άνθρωποι της Mercedes ήταν σε στενή επαφή με τη FIA για τον καθορισμό των κανονισμών του κινητήρα. Είναι ο λόγος που είχαν ένα τόσο δυνατό ξεκίνημα το περασμένο έτους και γι’ αυτό διατηρούν το πλεονέκτημα τώρα.