P-20150315-00129_News

Συνηθισμένα τα βουνά στα χιόνια, είναι το πρώτο πράγμα που μου έρχεται στο μυαλό όταν διαβάζω τέτοιου είδους “απειλές”. Αρχικά ήταν η Renault, έπειτα η Mercedes και τώρα, για δεύτερη φορά τα τελευταία χρόνια, η Red Bull που σκέφτεται “σοβαρά” την αποχώρηση από την Formula 1. Οι κόκκινοι ταύροι είδαν το μεγάλο τους όπλο, Adrian Newey, να απομακρύνεται από το σπορ εξαιτίας των κανονισμών -μεγάλο λάθος της F1 κατά τη γνώμη μου- και με τον Energy F1-2015 να μην αποδίδει τα αναμενόμενα, ο Helmut Marko δήλωσε πως η Αυστριακή ομάδα μπορεί κάλλιστα να αποχωρήσει.

Θα αξιολογήσουμε την κατάσταση και πάλι (το καλοκαίρι), όπως κάνουμε κάθε χρόνο, και θα εξετάσουμε τις δαπάνες και τα έσοδα. Αν είμαστε εντελώς δυσαρεστημένοι, θα μπορούσαμε να εξετάσουμε την έξοδό μας από την F1. Ναι, ο κίνδυνος είναι εκεί, για το ότι ο Mateschitz χάνει το πάθος του για την F1.

Αυτές οι μονάδες ισχύος είναι η λάθος λύση για την F1 και εμείς θα το λέγαμε αυτό ακόμη και αν η Renault ήταν στην πρωτοπορία. Οι τεχνικοί κανόνες δεν είναι κατανοητοί, είναι υπερβολικά περίπλοκοι και πάρα πολύ ακριβοί. Μας διέπει η φόρμουλα των μηχανικών. Θέλαμε πολύ και τη μείωση του κόστους, αλλά αυτό δεν μπορεί να συμβεί με αυτές τις συνθήκες. Ένας σχεδιαστής όπως ο Adrian Newey, έχει ευνουχιστεί από αυτή την κατάσταση. Οι κανόνες αυτοί θα σκοτώσουν το άθλημα.


Ο Ricciardo τοποθέτησε τη διαφορά στα 2-2,5 δευτερόλεπτα, ενώ ο Christian Horner, φέρνοντας σαν παράδειγμα τα χρόνια κυριαρχίας της ομάδας του, πρότεινε στην FIA να αναλάβει δράση για να περιορίσει το πλεονέκτημα της Mercedes και να εξισορροπήσει την κατάσταση. Η απάντηση από τους Γερμανούς ήρθε από το στόμα του Toto Wolff και όπως περιμένεις, ήταν σε έντονο ύφος.

Toto Wolff

Αν προσπαθεί να νικήσει ο ένας τον άλλον, δουλεύοντας στο υψηλότερο επίπεδο, και στη συνέχεια χρειάζεσαι εξισορρόπηση μετά τον πρώτο αγώνα και φωνάζει μετά τον πρώτο αγώνα, αυτός δεν είναι ο τρόπος που λειτουργούσαν τα πράγματα στο παρελθόν. Νομίζω ότι πρέπει να βάλεις το γ@μ*μ*νο το κεφάλι κάτω, να δουλέψεις σκληρά και να προσπαθήσεις να βρεις λύση.

Κάθε σεζόν είναι πάντα πολιτική σεζόν. Ήταν πέρυσι και είναι και φέτος. Υπάρχει αυτό το τείχος στην Ιερουσαλήμ, που μπορείς να σταθείς μπροστά του και να διαμαρτύρεσαι. Ίσως τα παιδιά (της Red Bull) πρέπει να πάνε εκεί.

Αμέσως μετά, ο Wolff θέλησε να πάρει πίσω τον χαρακτηρισμό, τονίζοντας πως δεν αναφέρθηκε στον Horner συγκεκριμένα. Πάντως, επειδή κάποιος μπορεί να πει “στο καλό” στην Red Bull, τα κεφάλια της Formula 1 έχουν φέρει το σπορ σε τέτοια κατάσταση, που δεν υπάρχει η πολυτέλεια για αποχωρήσεις -με 15 μονοθέσια να εκκινούν τον Κυριακάτικο αγώνα– πόσο μάλλον όταν οι Αυστριακοί έχουν δυο ομάδες στην Formula 1.

Σε ό,τι αφορά την Toro Rosso, ο Marko φέρεται να δήλωσε στο αυστριακό πρακτορείο ειδήσεων πως η Red Bull βρίσκεται σε συζητήσεις με τη Renault, ώστε η δεύτερη να εμπλακεί περισσότερο στην STR.

Είναι αλήθεια ότι μιλάμε με την Renault, για μια άλλη μορφή συνεργασίας σχετικά με την Toro Rosso. Μπορεί να είναι ότι τα αυτοκίνητα θα γίνουν εντελώς κίτρινα ή μπορεί ακόμη και να υπάρξει εξαγορά.