veyron la finalle

Ένας κύκλος έκλεισε για τη Bugatti όταν μέσα στον Φεβρουάριο, οι μηχανικοί της κατασκεύασαν την τελευταία Veyron, την “La Finale” που είδαμε στην έκθεση της Γενεύης στις αρχές του μήνα. Σήμερα θα δούμε το πως οι μηχανικοί της Γαλλικής εταιρίας κατασκεύασαν το αυτοκίνητο στις εγκαταστάσεις της στο Molsheim.

Να θυμίσω πως η Bugatti Veyron “La Finale”, βασίζεται στην Grand Sport Vitesse και είναι η υπ’ αριθμόν 450 Veyron, σε μία παραγωγή που ολοκληρώθηκε με 300 coupe και 150 cabrio. Είναι βαμμένη σε κόκκινο και εκτεθειμένο, άβαφο carbon, και στο εσωτερικό υπάρχει επιπλέον εκτεθειμένο ανθρακόνημα και μία σκιά δέρματος που ονομάζεται “Hot Spur”.

Όντας η τελευταία Veyron που κατασκευάστηκε, οι σχεδιαστές απόλαυσαν έναν αυξημένο βαθμό ελευθερίας. Στα καπάκια των ζαντών ελαφρού κράματος, την τάπα του ρεζερβουάρ και του δοχείου λαδιού, βλέπουμε το σήμα της Bugatti με τον ελέφαντα ενώ το ίδιο σήμα σε μπρούτζο βρίσκουμε και στο κάλυμμα του ντουλαπιού στο εσωτερικό.

Δυστυχώς, μηχανικά, η La Finale είναι πανομοιότυπη με την Grand Sport Vitesse. Ο 8.0-λιτρος quad-turbo W16, εξακολουθεί να αποδίδει 1.200 άλογα και 1.500 Nm ροπής με αποτέλεσμα το sprint στα 100 km/h από στάση να διαρκεί 2,6 δευτερόλεπτα και η τελική να είναι στα 410 χλμ/ώρα. Το τέλος της παραγωγής της Veyron, δεν σημαίνει ότι η Bugatti θα επιστρέψει στην λήθη. Η εξέλιξη της Chiron συνεχίζεται και όπως ανέφερε και ο πρόεδρος της εταιρίας, Wolfgang Durheimer, “η πρόκληση είναι να κάνουμε το καλύτερο, ακόμα καλύτερο”. Περιμένουμε με ανυπομονησία.