McLaren-Honda

Αν εξαιρέσουμε τη Manor, τα λόγια του Jenson Button αποδείχθηκαν και πάλι σωστά, τουλάχιστον στις κατατακτήριες. Η McLaren θα ξεκινήσει από τις θέσεις 17 και 18 αύριο, με τη διαφορά του Button από τον Lewis Hamilton στο Q1 να είναι 2.4 δευτερόλεπτα. Σίγουρα, είναι πολύ μεγάλη, όμως τα πράγματα έχουν βελτιωθεί σε σχέση με την Αυστραλία. Πού βρίσκεται, όμως, η Honda σε σχέση με αυτά που έχει σχεδιάσει;

Σύμφωνα με τον Yasuhisa Arai, επί κεφαλής της Honda Motorsport, έχουν διανύσει τον μισό δρόμο ή καλύτερα και πιο παραστατικά, έχουν φτάσει στη μέση του βουνού που καλούνται ν’ ανέβουν, ώσπου να βγουν στην επιφάνεια οι πραγματικές δυνατότητες του RA615H.

Τις τελευταίες δύο εβδομάδες έχουμε κάνει μια μεγάλη προσπάθεια. Στη Honda πρέπει ν’ ανέβουμε ένα ψηλό βουνό, κι έχουμε φτάσει στη μέση του. Όμως, είμαστε σίγουροι ότι αυτό που κάναμε τις τελευταίες δύο εβδομάδες είναι πολύ καλό και τις επόμενες δύο εβδομάδες, μπορεί να βελτιωθούμε περισσότερο και να πάρουμε καλά αποτελέσματα βήμα-βήμα.

Jenson Button talks with Eric Boullier.

Ο επί κεφαλής της McLaren Racing, Eric Boullier, πιστεύει ότι η ανταγωνιστικότητα της MP4-30 μπορεί να βελτιωθεί εύκολα αν γίνει λιγότερο συντηρητική η προσέγγιση που ακολουθούν, αλλά αυτό θα συμβεί σταδιακά στα επόμενα Grands Prix.

Όταν μειώνεις την απόδοση για να κάνεις γύρους, μπορείς μετά να κλείσεις εύκολα τη διαφορά και γι’ αυτό κερδίσαμε 1.6 δευτερόλεπτα αυτό το Σάββατο. Είναι αλήθεια ότι, στους επόμενους αγώνες, υπάρχει μια διαδικασία για την αξιοπιστία και διάφοροι έλεγχοι, και, με τους περισσότερους γύρους, έχουμε περισσότερη αυτοπεποίθηση για να βγάζουμε λίγο περισσότερη απόδοση στο μονοθέσιο. Από μία πολύ συντηρητική προσέγγιση, πηγαίνοντας σε μια απλά συντηρητική, θα ήταν καλό αν βρούμε περισσότερη απόδοση και κάποιο κέρδος.

Πιστεύω ότι μπορούμε να περιμένουμε κάποια βελτίωση στους επόμενους τρεις αγώνες. Είμαστε ακόμα πολύ συντηρητικοί και θέλουμε να τρέξουμε και ν’ αναπτύξουμε το μονοθέσιο, για να καλύψουμε τα χιλιόμετρα που χάσαμε τον χειμώνα. Είναι το πιο εύκολο κέρδος που μπορούμε να έχουμε τους επόμενους αγώνες.