F1 - MALAYSIA GRAND PRIX 2015

Το Grand Prix της Μαλαισίας έκρυβε θετικά και αρνητικά για την Renault. Οι Toro Rosso και Red Bull κατάφεραν να τερματίσουν στους βαθμούς, με τα 4 μονοθέσια να βλέπουν την καρό σημαία, ενώ βελτιώθηκε και η οδηγησιμότητα του Energy F1-2015. Όμως, ο τερματισμός ήρθε ένα γύρο πίσω από την Ferrari του Sebastian Vettel, με την δύναμη του γαλλικού power unit να μην εντυπωσιάζει.

Είπαμε μετά την Μελβούρνη ότι έπρεπε να αντιδράσουμε στα προβλήματα, αλλά να μην αντιδροάσουμε σπασμωδικά, και μπορούμε να δούμε ότι τα μέτρα και τα αντίμετρα που τέθηκαν σε εφαρμογή από τότε, έφεραν αποτέλεσμα. Από πλευράς κινητήρα, βρισκόμαστε πιο κοντά στο σημείο που θέλουμε να είμαστε στην Αυστραλία.

Η αξιοπιστία συνολικά ήταν σε καλό επίπεδο -όπως θα έπρεπε να είναι- και οι βελτιώσεις στην οδηγική συμπεριφορά επέτρεψαν στις ομάδες να επικεντρωθούν στο στήσιμο και να δουν που βρίσκεται η πραγματική απόδοση των αυτοκινήτων αυτή τη στιγμή.

Τερματίζοντας ένα γύρο πίσω από τους νικητές, δεν το μέρος που πρέπει να είμαστε, αλλά τώρα έχουμε πολύ σαφείς στόχους.


Αυτά ήταν τα λόγια του Cyril Abiteboul, του γενικού διευθυντή της Renault Sport F1. Μερικές ώρες νωρίτερα, η Renault υποσχέθηκε πως θα δώσει στις ομάδες της, μέχρι το Μονακό, τον καλύτερο κινητήρα στην F1 αναφορικά με την οδηγική συμπεριφορά. Ο Horner υποδέχθηκε συγκρατημένα τη συγκεκριμένη δήλωση, με τη νίκη της Ferrari να φαίνεται πως έχει ανοίξει την όρεξη στην Renault.

Η Ferrari έχει κάνει πολύ καλή δουλειά τους τελευταίους μήνες και μας δείχνει ότι μπορούμε να πιάσουμε την Mercedes, αν όλα τα συστατικά είναι εκεί. Πρέπει να επικεντρωθούμε στη δουλειά μας, να παίξουμε το παιχνίδι της υπομονής και να συνεχίσουμε να πιέζουμε κάθε φορά που βρισκόμαστε στην πίστα.

Τέλος, σε ό,τι αφορά τη σχέση των Γάλλων με την εργοστασιακή τους ομάδα, Red Bull Racing, ο Helmut Marko έκανε γνωστό πως οι δυο πλευρές συναντήθηκαν και αποφάσισαν σταματήσει ο μεταξύ τους πόλεμος, χωρίς άλλες αλληλοκατηγορίες που θα τους καθυστερήσουν στην προσπάθεια που κάνουν για να βρεθούν ξανά στην κορυφή.