Rezvani Beast_2

Η Rezvani Motors, μια εταιρία από τη Καλιφόρνια ετοιμάζεται να βγάλει στην αγορά το Beast, δίνοντας τη παραπάνω teaser φωτογραφία. Το Beast εξοπλίζεται με επιπλέον αεραγωγούς πίσω από τους εμπρός και τους πίσω τροχούς ώστε να αποτρέψει την “συσσώρευση” αέρα σε εκείνα τα σημεία και να μεγιστοποιήσει την αεροδυναμική απόδοση του “θηρίου”. Το Beast, που βασίζεται στο Ariel Atom, διαθέτει επίσης νέα τούνελ –από το εμπρός μέρος, μέσα από τις πόρτες και τελικά στους πίσω αεραγωγούς- για να επιτρέπει στην υψηλή πίεση να εκτονώνεται μέσω του ψυγείου και των intercoolers.

Τα νέα αυτά στοιχεία, δίνουν στο Beast περισσότερη κάθετη αεροδυναμική δύναμη απ’ ότι περιμέναμε από το αρχικό concept. Χρειαζόμαστε ένα όσο το δυνατόν περισσότερο αεροδυναμικά προηγμένο αυτοκίνητο για να μπορεί να χειριστεί την δύναμη.

Δήλωσε ο CEO της RAD, Ferris Rezvani. Να θυμίσω πως το βασικό Beast 300, κινείται από έναν υπερτροφοδοτούμενο δίλιτρο κινητήρα που αποδίδει 315 άλογα ενώ για όποιον δεν αρκούν αυτά, θα υπάρχει και το Beast 500 που κινείται χάρη σε έναν supercharged κινητήρα 2.4 λίτρων, απόδοσης 500 ίππων. Το Beast δεν ζυγίζει περισσότερα από 666 κιλά- το έπιασες; Number of the beast…- και θα είναι σε θέση να επιταχύνει στα 100 χλμ/ώρα από στάση σε 2,9 δευτερόλεπτα –το Beast 300- ή σε 2,7 δευτερόλεπτα –το Beast 500-.

Και στις δύο εκδόσεις, η κίνηση μεταφέρεται στους πίσω τροχούς μέσω ενός 6-τάχυτου αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων και ενός μπλοκέ διαφορικού. Οι ζάντες του είναι διαστάσεων 19″ με τα μπροστά ελαστικά να έχουν διάσταση 235/35 και τα πίσω 295/30. Οι δύο εκδόσεις θα στοιχίζουν $119.000 και $139.000 αντίστοιχα ενώ τα πρώτα δύο αυτοκίνητα για κάθε έκδοση, θα πωληθούν ως “launch editions” σε μειωμένη τιμή -$99.500 και $124.900 αντίστοιχα. Η παρουσίασή του θα γίνει τον ερχόμενο Μάιο. Ακολουθούν οι φωτογραφίες από το πρωτότυπο Beast.