Red Bull Racing

Σημαντικά μειωμένη είναι η ανταγωνιστικότητα της Red Bull στο ξεκίνημα της φετινής σεζόν, σε σχέση με τις περσινές της εμφανίσεις. Αυτό που δε βοηθά τους Αυστριακούς είναι το γεγονός ότι στο πίσω μέρος βρίσκεται ο Renault Energy F1-2015, ένα power unit που φημίζεται για την κακή του οδηγική συμπεριφορά, αλλά και για το ότι δεν είναι ένας ισχυρός κινητήρας, με τον Christian Horner να κάνει λόγο ακόμα και για υστέρηση 100 ίππων έναντι του Mercedes-Benz PU106B Hybrid.

Είναι δυνατόν, όμως, να ευθύνεται μόνο το power unit για την απόδοση της RB11; Σίγουρα, ποσοστό σε αυτό έχουν και τα φρένα, τα οποία η RBR άλλαξε στο τέλος της περασμένης σεζόν, επιλέγοντας την Hitco έναντι της Brembo (απόφαση για την οποία έχει μετανιώσει η ομάδα), με τον Sebastian Vettel να είναι δυσαρεστημένος. Σύμφωνα με τον αγωνιστικό σύμβουλο της Red Bull, Helmut Marko, οι τεχνικοί πονοκεφαλιάζουν και για το σασί.

Το αποτέλεσμα της Sepang ήταν άτυχο για τη Red Bull Racing. Αλλά, αυτό δεν μας πονάει, γιατί πρέπει να «ξυπνήσουν» στην Αγγλία (εννοεί στο εργοστάσιο). Υπάρχουν πράγματα στο σασί που δε λειτουργούν σωστά.

Οι Daniel Riccciardo και Daniil Kvyat μόνο χαρούμενοι δεν μπορεί να είναι, καθώς η ταχύτητα στο αυστριακό μονοθέσιο δε βρίσκεται σε αφθονία όπως παραδέχονται οι ίδιοι. Όσο για τον Horner, ο επί κεφαλής της ομάδας πιστεύει ότι η νίκη της Ferrari ίσως είναι ένα καλό σημάδι για τους τέως Πρωταθλητές, εξηγώντας τον λόγο.

Αυτό δείχνει ότι όλα μπορούν να συμβούν. Η Ferrari έχει κάνει καλή δουλειά και τα πράγματα μπορούν ν’ αλλάξουν γρήγορα. Εμείς απλώς πρέπει να επικεντρωθούμε στα δικά μας ζητήματα και στο πώς να τ’ αντιμετωπίσουμε στους επόμενους αγώνες. Ο Sebastian έβαλε κάτω το κεφάλι και κατάφερε να διαχειριστεί τα ελαστικά. Κατάφερε να κάνει δύο pit stops, αντίθετα με τους άλλους. Προφανώς, η Ferrari φαινόταν πολύ ήπια με τα ελαστικά σ’ αυτές τις θερμοκρασίες, αλλά είμαι χαρούμενος που τον είδα να είναι ευτυχισμένος.