GP MALESIA F1/2015

Απ’ ότι φαίνεται, τα μυαλά των ανθρώπων της Ferrari δεν πήραν αέρα μετά από τη νίκη στην Μαλαισία. Μια νίκη που την είχαν ανάγκη τόσο οι κόκκινοι, όσο και η ίδια η Formula 1, αλλά ήρθε κάτω από ειδικές συνθήκες, στην ζέστη της πίστας της Sepang. Ο James Allison φρόντισε να ρίξει τον πήχη αμέσως μετά το δεύτερο Grand Prix της χρόνιας, τονίζοντας πως η ομάδα έχει δρόμο μπροστά της μέχρι να παλεύει στα ίσια και με διάρκεια απέναντι στην Mercedes.

Επίσης, ο ανταγωνισμός φέρνει στην Σαγκάη αναβαθμίσεις για τα δικά του “όπλα”, με την εξέλιξη κατά τη διάρκεια της σεζόν να αποτελεί πρόβλημα για την Ferrari τα προηγούμενα χρόνια. Έτσι, ο Sebastian Vettel δεν βιάζεται να ξεχωρίσει την Scuderia από τις Williams και Red Bull, θέτοντας το βάθρο ως στόχο για την Κίνα.

Ο στόχος μας είναι να επιβεβαιώσουμε ότι ήμασταν πολύ κοντά στα κορυφαία αυτοκίνητα στην Αυστραλία, παλεύοντας με την Williams για το βάθρο. Προφανώς στην Sepang ήμασταν πολύ κοντά, τόσο κοντά για να κερδίσουμε, κι αυτή ήταν μια μεγάλη επιτυχία. Αλλά θέλουμε να βεβαιωθούμε ότι θα καθιερωθούμε ως η ομάδα ακριβώς πίσω από την Mercedes.

Αυτό σημαίνει ότι (πρέπει να) μείνουμε μπροστά από δυνατές ομάδες, όπως η Williams και η Red Bull και όχι μόνο για έναν ή δύο αγώνες, αλλά ιδανικά για όλη τη σεζόν. Μόλις το επιβεβαιώσουμε αυτό, ο στόχος θα είναι να διασφαλίσουμε ότι η διαφορά θα μικραίνει και θα βρισκόμαστε όλο και πιο κοντά στην Mercedes.

Νομίζω ότι (ο ρυθμός αγώνα) ήταν πραγματικός (στην Sepang). Δεν νομίζω ότι η Mercedes υπαναχώρησε. Ήταν προφανώς καλό για εμάς να δούμε ότι ήμασταν τόσο ανταγωνιστικοί, αλλά νομίζω ότι υπήρχαν επίσης μερικές καταστάσεις που μας ευνόησαν. Καταφέραμε να τις αξιοποιήσουμε, αλλά τα πράγματα μπορεί να είναι πάνω-κάτω.

Η πίστα στη Σαγκάη είναι απαιτητική απέναντι στα λάστιχα, ιδιαίτερα το μπροστά αριστερό, με τα νέα πίσω ελαστικά της Pirelli να αναμένεται να κάνουν ακόμη πιο δύσκολη τη συντήρηση των εμπρός. Οι θερμοκρασίες θα παρουσιάσουν πτώση σε σχέση με τα όσα είδαμε πριν δυο εβδομάδες, ενώ και ο ανταγωνισμός σίγουρα θα είναι υποψιασμένος για την δυναμική της SF15-T. Εσύ τι λες, θα μπορέσει η Ferrari να κάνει μια ακόμη έκπληξη ή θα επιστρέψουμε στη “φυσιολογική” ροή των πραγμάτων;