GP MALESIA F1/2015

Η πολύ κοντή μύτη των Mercedes, Williams και Toro Rosso, θεωρείται με βάση τους νέους κανονισμούς ως η ιδανική σχεδιαστική λύση για το εμπρός μέρος του μονοθεσίου. Εκεί, όμως, εντοπίζεται και μια σημαντική κατασκευαστική δυσκολία, αφού οι μύτες πρέπει να περάσουν με επιτυχία τα υποχρεωτικά τεστ πρόσκρουσης της FIA. Αυτό δυσκόλεψε αρκετές ομάδες, ενώ η Red Bull για παράδειγμα, έχει πιθανότατα στα σκαριά μια νέα μύτη για το επόμενο σημαντικό πακέτο αναβαθμίσεων.

Οι φήμες των χειμερινών δοκιμών ήθελαν και την SF15-T να αλλάζει όψη πριν τον εναρκτήριο αγώνα της χρονιάς, όμως η Ferrari δεν προχώρησε σε κάτι τέτοιο και σύμφωνα με τα όσα δηλώνει ο James Allison, τουλάχιστον για φέτος δεν αναμένεται να δούμε το κόκκινο μονοθέσιο με μύτη τόσο κοντή, όσο του ανταγωνισμού.

Εμείς θα συνεχίσουμε να εργαζόμαστε (πάνω στη μύτη του μονοθεσίου), κι αυτή είναι η ειλικρινής απάντηση. Υπάρχουν μερικοί φυσικοί περιορισμοί, αφού οι κανόνες για τις δοκιμές πρόσκρουσης είναι τέτοιοι που υπαγορεύουν πως θα πρέπει να απορροφηθεί μια ορισμένη ενέργεια, χωρίς να υπερβείς ένα ορισμένο επίπεδο δυνάμεων G, και αυτό απαιτεί από τη μύτη να υπάρχει ένα ελάχιστο μήκος.

Εκεί όπου βρίσκεται το εμπρόσθιο διάφραγμα μας, καθιστά μάλλον δύσκολο για εμάς να φτιάξουμε μια μύτη που θα είναι πολύ κοντή και θα εξακολουθεί να περνά τη δοκιμή πρόσκρουσης. Μπορούμε να την μικρύνουμε σε σχέση με τώρα, αλλά πιθανότατα δεν μπορούμε να το κάνουμε τόσο, όσο μερικοί από τους ανταγωνιστές μας.

Η Scuderia πανηγύρισε στην Μαλαισία την πρώτη της νίκη μετά από σχεδόν δυο χρόνια, εκεί όπου σύμφωνα με τον Allison επηρεάστηκε η Mercedes από τις υψηλές θερμοκρασίες. Ο Βρετανός έχει δηλώσει πως η Ferrari δύσκολα θα παρουσιαστεί το ίδιο δυνατή στην Κίνα, όμως, επειδή ο στόχος της ομάδας είναι η συνεπής μάχη για τη νίκη κόντρα στη Mercedes, ετοιμάζονται αναβαθμίσεις σε όλους τους τομείς.

Δεν πρόκειται να μείνουμε συντηρητικοί, αλλά θα βάζουμε πολύ απόδοση στο αυτοκίνητο, όσο πιο γρήγορα μπορούμε να την βρούμε και να την κατασκευάσουμε (σε εξαρτήματα). Υπάρχει ένα τεράστιο φορτίο αυτή τη στιγμή σε εξέλιξη στο εργοστάσιο, το οποίο θα βρει το δρόμο του για το αυτοκίνητο, όσο πιο σύντομα μπορούμε. Θα υπάρξουν περισσότερες αναβαθμίσεις μετά από αυτές, αλλά το τμήμα της αεροδυναμικής αποδίδει εξαιρετικά και αυτοί είναι σχετικά νέοι κανόνες, οπότε μπορούμε να περιμένουμε περισσότερα από το τμήμα αυτό.

Το ίδιο θα γίνει και στον κινητήρα, η όλη κατάσταση με τα “κλειδιά” σημαίνει ότι είναι μια πολύ διαφορετική περίπτωση από ό,τι πέρυσι και παρά τα κέρδη που έχουμε κάνει μέχρι σήμερα, πιστεύουμε ότι μπορούμε να προσθέσουμε πολλά περισσότερα κατά τη διάρκεια του έτους.