Lada-Largus-Russia-September-2013

Η Ρωσική οικονομία δεν δείχνει σημάδια ανάκαμψης, με τις πωλήσεις νέων αυτοκινήτων να κατρακυλούν κατά 43% τον Μάρτιο, μιας και πουλήθηκαν 139.850 νέα αυτοκίνητα, όταν έναν χρόνο πριν, τον Μάρτιο του 2014, είχαν πουληθεί 243.332 αυτοκίνητα.

Η απαξίωση της ισοτιμίας του ρουβλιού, λόγω των οικονομικών κυρώσεων που έχουν επιβληθεί στη Ρωσία, μετά τον πόλεμο με την Ουκρανία στη Κριμαία, έχει μειώσει τις τιμές του πετρελαίου, με τον συνεχώς αυξανόμενο πληθωρισμό να αναγκάσει όλες τις αυτοκινητοβιομηχανίες να προσαρμόζουν τις στρατηγικές τους στη χώρα, με την Seat να έχει σταματήσει να πουλά αυτοκίνητα στη Ρωσία λόγω μειωμένης ζήτησης, την VW να μειώνει τη παραγωγή του εργοστασίου της στη Ρωσία και την GM να ανακοινώνει τον τερματισμό των πωλήσεων των μοντέλων της Opel, καθώς και τη μείωση των μοντέλων της Chevrolet που πωλούνται στη Ρωσία.

Αναλυτές δεν προβλέπουν να αλλάζει δραματικά η κατάσταση προς το καλύτερο στο εγγύς μέλλον. Η ρωσική οικονομία προβλέπεται να συρρικνωθεί κατά 3% μέσα στο 2015, με τον πληθωρισμό να αναμένεται έως τα τέλη του έτους, να έχει αυξηθεί κατά 12%. Αναλυτές προβλέπουν πως φέτος, η αγορά αυτοκινήτων στη Ρωσία θα παρουσιάσει πτώση της τάξεως του 28%. Σίγουρο είναι πως κάποια στιγμή η κατάσταση θα βελτιωθεί, αλλά η ερώτηση είναι το πότε θα συμβεί, αλλά και πόσο καιρό θα διαρκέσει.