Jenson Button on track.

Ένας ακόμα αγώνας χωρίς βαθμούς ήταν ο τρίτος της φετινής σεζόν, όμως το Κινεζικό Grand Prix έδειξε ότι η πρόοδος στη McLaren συνεχίζεται, τόσο για την ταχύτητα όσο και την αξιοπιστία της MP4-30. Αγώνα με τον αγώνα, το βρετανικό μονοθέσιο γίνεται καλύτερο, και οι οδηγοί είναι ικανοποιημένοι από τη βελτίωση που σημειώνουν οι McLaren και Honda.

Μόλις 3 ημέρες μένουν για να ξεκινήσει το αγωνιστικό 3ήμερο στο Μπαχρέιν, και η McLaren θ’ αυξήσει την απόδοση του Honda RA615H, επιλέγοντας ξανά λιγότερο συντηρητικές ρυθμίσεις. Σύμφωνα, όμως, με τον Eric Bouller, επί κεφαλής της ομάδας, ένα νέο, αναβαθμισμένο power unit θα φέρει η Honda στο Ισπανικό Grand Prix, στις 8-10 Μαΐου.

Στη Βαρκελώνη, θα έχουμε ακόμα μια βελτίωση που θα έρθει. Θα συνεχίσουμε να βελτιωνόμαστε σε κάθε αγώνα. Δε αναφέρω ημερομηνίες επειδή σε κάθε αγώνα έχουμε αναβαθμίσεις. Οι δυνατότητες του κινητήρα ξέρουμε ότι είναι πολύ υψηλές, ήταν αρκετά φιλόδοξοι, επειδή συνεχίζουμε να το λέμε, αλλά, αν θέλεις να κερδίσεις τη Mercedes, πρέπει να γίνεις καλύτερος από αυτούς.

Eric Boullier

Ξέρουμε, λοιπόν ότι υπάρξει μια ώθηση στον κινητήρα για τους Ευρωπαϊκούς αγώνες, ακόμα και για το μονοθέσιο έχουμε ένα νέο αεροδυναμικό πακέτο που θα φέρουμε στη Βαρκελώνη. Η διαφορά μας από το μέσον δεν είναι τόσο μεγάλη και κερδίζουμε λίγο-πολύ μισό δευτερόλεπτο κάθε Σαββατοκύριακο. Έτσι, μπορείς να πας στη μέση ή και μπροστά από τη μέση. Δεν είναι ο στόχος μας, αλλά…

Επιπλέον, σύμφωνα με το Auto Motor und Sport, μόνο μία από της δύο MP4-30 είχαν νέο διαχύτη στη Σαγκάη. Όχι, δεν ήταν αυτή του Fernando Alonso, αλλά του Jenson Button, αφού ο Ισπανός θέλησε να τον δώσει στον Βρετανό, σύμφωνα με το γερμανικό περιοδικό. Μάλιστα, λέγεται ότι ο διαχύτης αυτός μπορεί να έχει όφελος ακόμα και 2 δέκατα στον γύρο.