Fernando Alonso on track.

Σύμφωνα με τον Jenson Button, η MP4-30 υστερεί σε όλους τους τομείς σε σχέση με τον ανταγωνισμό, με την McLaren να κάνει ό,τι μπορεί για να την βελτιώσει στους πρώτους, εκτός Ευρώπης αγώνες. Έτσι, οι Jenson και Fernando δεν έχουν καταφέρει να κερδίσουν κάποιο βαθμό, τερματίζοντας και στα τέσσερα Grand Prix ένα γύρο πίσω από τους πρωτοπόρους. Όμως, με την έλευση της Formula 1 στην Γηραιά ήπειρο, ετοιμάζονται σημαντικές αναβαθμίσεις, σε κινητήρα και αεροδυναμική, που σύμφωνα με τον Eric Boullier θα φέρουν την ομάδα στους βαθμούς.

Αφού τερματίσαμε ενδέκατοι, σχεδόν με βάση την αξία μας, αν έχουμε την αύξηση της απόδοσης που υπόσχεται η Honda για τη Βαρκελώνη, τότε θα πρέπει ιδανικά να είμαστε σε θέση να μην “φάμε” γύρο και να πάμε για βαθμούς. Ο ρυθμός μας στις κατατακτήριες απέχει ακόμη πολύ από τους άλλους, οπότε το Q2 θα πρέπει να είναι ο στόχος και μετά τον τερματισμό στην 11η θέση στο Μπαχρέιν, θέλουμε να τερματίσουμε στους βαθμούς.

Σύμφωνα με τον Boullier, η απόδοση του μονοθεσίου στο Μπαχρέιν βρέθηκε ακριβώς στα επίπεδα που περίμενε η ομάδα. Με την υστέρηση στην τελική ταχύτητα να αγγίζει τα 15kph, οι αναβαθμίσεις της Honda αναμένεται να παίξουν κεντρικό ρόλο στην απόδοση της ομάδας στην Ισπανία, σε ένα Grand Prix που ο Alonso το έχει χαρακτηρίσει ως σημαντικό για ολόκληρη την McLaren-Honda.

Είναι ένας σημαντικός αγώνας για όλους μας.

Το ισπανικό Grand Prix είναι προφανώς το εντός έδρας για εμένα και του Μονακό είναι ιδιαίτερο. Απαιτείται λιγότερη δύναμη (από τον κινητήρα) στο Μονακό, έτσι θα μπορούσαμε να αποδώσουμε καλύτερα εκεί και πρέπει να είμαστε συγκεντρωμένοι και ενωμένοι τώρα. Νομίζω ότι τα καλά αποτελέσματα έρχονται.