golf_gte_20140829002

Όπως πιθανόν να γνωρίζεις, οι μπαταρίες στα υβριδικά και ηλεκτρικά αυτοκίνητα αποτελούνται από μια συστοιχία κελιών, που ενωμένα όλα μαζί συντελούν το πακέτο της μπαταρίας. Οι εταιρίες ανάλογα με το μοντέλο και το σημείο που τις τοποθετούν τις σχεδιάζουν κατάλληλα, ώστε να ενσωματωθούν στο κορμό του αμαξώματος.


Η Volkswagen θέλοντας να μειώσει περαιτέρω το κόστος παραγωγής, ανακοίνωσε μέσω του Heinz-Jakob Neusser – μέλος του ΔΣ, ότι αναμένεται να μειώσει το κόστος των μπαταριών κατά 66% με την παρουσίαση ενός μοναδικού σχήματος για τις μπαταρίες, που θα εφαρμόζονται σε όλα τα μοντέλα των εταιριών του VW Group.

Der neue Volkswagen Golf GTE

Αν το συγκεκριμένο πλάνο στεφθεί με επιτυχία, τότε η παραγωγικότητα του εργοστασίου συναρμολόγησης μπαταριών στο Braunschweig θα αυξηθεί δραματικά. Επίσης, εκπρόσωπος της εταιρίας ανέφερε ότι το γερμανικό γκρουπ μπορεί να χρησιμοποιήσει πολλαπλούς προμηθευτές μπαταριών, αλλά είναι ακόμα άγνωστο πότε θα γίνει αυτή η μετάβαση.

Σήμερα, η Volkswagen χρησιμοποιεί διαφορετικού τύπου μπαταρίες ιόντων λιθίου για το e-Golf, για το Golf GTE και Audi A3 e-tron, οι οποίες εφοδιάζονται από τη Panasonic, ενώ το Passat GTE χρησιμοποιεί μπαταρίες της Samsung, με τη Κορεάτικη εταιρία να επιλέγει και η Audi για τα νέα μοντέλα της.

DB2014AL03008_large

Τέλος, η Volkswagen εξελίσσει τη νέα γενιά των μπαταριών ιόντων λιθίου, που θα έχουν 5 φορές μεγαλύτερη χωρητικότητα, αυξάνοντας την ηλεκτρική αυτονομία αλλά μειώνοντας παράλληλα το μέγεθος τους.