Fernando Alonso in the garage.

Η πορεία της Formula 1 την τελευταία δεκαετία δεν αρέσει στους περισσότερους οπαδούς. Από τους V10 κινητήρες του 2005 έχουμε φτάσει σήμερα να έχουμε turbo V6, γεγονός που, εκτός όλων των άλλων, έχει κάνει τα μονοθέσιο ακόμα πιο αργά σε σχέση με την προηγούμενη δεκαετία, κάτι στο οποίο συμβάλλει και το αυξημένο βάρος. Αυτό ενδέχεται ν’ αλλάξει το 2017, καθώς η συμφωνία για 1.000 από το 2017 θα προσθέσει αρκετή ταχύτητα στα μονοθέσια.

Μέχρι τότε, όμως, μεσολαβούν 2 χρόνια, και ο Fernando Alonso επιλέγει να μιλήσει για το σήμερα. Ο οδηγός της McLaren αναπολεί τα παλαιότερα μονοθέσιά του, καθώς ήταν ταχύτερα και αυτό είναι κάτι που πάντα αρέσει σ’ έναν οδηγό αγώνων.

Τα μονοθέσια είναι διαφορετικά, έχουν γίνει πιο αργά και πιο βαριά. Στην Κίνα, ο ρυθμός ήταν 1:43 και το 2004 ο ρυθμός ήταν 1:33, έτσι υπάρχει 10 δευτερόλεπτα διαφορά. Όταν οδηγείς 10 δευτερόλεπτα πιο αργά, δεν έχεις την ίδια αίσθηση, αλλά, από την άλλη, το DNA του αθλήματος παραμένει ίδιο, δηλαδή να υπάρχει ανταγωνισμός, να προσπαθήσεις να κερδίσεις τους άλλους και να είσαι πιο έξυπνος από τους άλλους.

Όταν ήμουν στα καρτ με τους φίλους, διασκέδαζα τόσο πολύ, κι εκεί πηγαίνεις με 50 χλμ/ώρα, έτσι δεν έχει σημασία πόσο ταχύτερος ή αργότερος είσαι, απλώς απολαμβάνεις τον ανταγωνισμό. Φυσικά, στη Formula 1, ως οδηγοί, είμαστε πολύ αργοί αυτή τη στιγμή.

Είναι σκληρό και δύσκολο να επηρεάσει τη γνώμη σου τους κανονισμούς. Ως οδηγός, είσαι σε θέση να ζητάς πολλά πράγματα, αλλά υπάρχουν τόσα πολλά ενδιαφέροντα, τόση πολλή επιχειρηματικότητα στο άθλημα και οι κατασκευαστές έχουν εξελιχθεί, είναι πιο δυνατοί από κάθε άποψη του οδηγού. Απολαμβάνεις την οδήγηση ακόμα και στα καρτ, έτσι σημασία έχει να προσπαθήσεις για να κερδίσεις.