Mercedes AMG

Αν και είναι μόλις η δεύτερη σεζόν με τους νέους turbo V6 κινητήρες στη Formula 1, στα βιβλία των κανονισμών γίνεται σαφές πως, για φέτος, ο αριθμός των διαθέσιμων power units μειώνεται στους 4, αντί για 5 που ήταν πέρυσι. Αυτό αποτελούσε πονοκέφαλο για αρκετές ομάδες, ωστόσο η συμφωνία στο Grand Prix της Μαλαισίας έδωσε κάποια ανάσα, καθώς ο επί κεφαλής της Red Bull Racing, Christian Horner, είχε αποκαλύψει πως υπήρξε ομόφωνη συμφωνία των ομάδων, με την παρουσία του Bernie Ecclestone.

Τα πράγματα, όμως, φαίνονται πως παίρνουν νέα τροπή τώρα. Η Mercedes, η οποία ξέρουμε ότι είναι αντίθετη σε αλλαγές που αφορούν τους κινητήρες, φαίνεται πως άλλαξε τη στάση της, αν κρίνουμε από τα λόγια του Niki Lauda, μη εκτελεστικού Προέδρου του Διοικητικού Συμβουλίου και μετόχου κατά 10% της ομάδας.

Δε θα έχουμε πέμπτο κινητήρα. Δεν μπορείς ν’ αλλάζεις τους κανονισμούς στα μέσα της σεζόν.

Flavio Briatore

Αυτό που κάνει η Mercedes ν’ αλλάξει ξαφνικά άποψη για το θέμα, μπορεί να είναι νόμιμο, αλλά σίγουρα δεν είναι ηθικό. Προσπαθεί, ωστόσο, να διατηρήσει την κυριαρχία της στο άθλημα, αν και ο Flavio Biatore πιστεύει ότι η ομάδα του Brackley δεν επιθυμεί να είναι με τόσο μεγάλη άνεση στην κορυφή.

Η Mercedes δε θέλει να δείξει υπερβολική δύναμη, διαφορετικά οι κανονισμοί θ’ αλλάξουν. Δεν έχει ενδιαφέρον να κερδίζεις τόσο εύκολα.

Lewis Hamilton

Για το συμβόλαιο του Lewis Hamilton με τους Γερμανούς, ο Lauda δηλώνει για ακόμα μία φορά πως δεν υπάρχει βιασύνη από τις δύο πλευρές, μα αυτό δε σημαίνει αργούν οι επίσημες ανακοινώσεις. Παράλληλα, ο Αυστριακός δηλώνει πως η βελτίωση της W06 θα πρέπει να ακόμα ταχύτερη, διότι η Ferrari δείχνει απειλητική.

Δεν έχουμε κανένα πρόβλημα. Περιμένω ν’ ανακοινώσουμε κάτι πριν από το Μονακό, ίσως ακόμα πιο νωρίς.

Η Ferrari έχει δημιουργήσει ένα πολύ μεγάλο project φέτος. Ξέραμε ότι θα ήταν πιο κοντά, αλλά όχι ότι θα είναι τόσο γρήγορη. Βλέπω μεγάλες δυνατότητες στο μονοθέσιό τους, καθώς μπορούν να βγάλουν περισσότερη ταχύτητα. Επιταχύνουμε το αναπτυξιακό μας πρόγραμμα και εμπιστευόμαστε τη διαφορά που έχουμε, ωστόσο είναι μικρή.