Red Bull Racing

Ο αριθμός των διαθέσιμων power unit για κάθε μονοθέσιο έχει μειωθεί από τους 5 πέρυσι στους 4 φέτος. Αυτό, σε συνδυασμό με τα προβλήματα αξιοπιστίας που έχουμε δει στα πρώτα 4 Grands Prix, έχει δημιουργήσει προβλήματα στις ομάδες, διότι οι ποινές είναι σίγουρο ότι θα έρθουν κατά τη διάρκεια της σεζόν, όπως έχει παραδεχτεί ο Fernando Alonso, ενώ ο Daniel Ricciardo θα φορέσει το 4ο power unit στο μόλις 5ο Grand Prix της φετινής χρονιάς.


Τα πράγματα, ωστόσο, αναμένεται να γίνουν καλύτερα για όσους αντιμετωπίζουν προβλήματα (βλέπε Renault και Honda), καθώς ο επί κεφαλής της Red Bull Racing, Christian Horner, αποκαλύπτει πως οι ομάδες, σε συνάντησή τους στη Μαλαισία, συμφώνησαν για τη χρήση 5ο power unit, με τον Bernie Ecclestone να κάθεται στο ίδιο τραπέζι.

Συμφωνήσαμε ομόφωνα για τον 5ο κινητήρα στη Μαλαισία. Αυτό έγινε από όλες τις ομάδες, συμπεριλαμβανομένου του Bernie Ecclestone. Μένει μόνο επίσημη απόφαση από το Strategy Group για να υπογραφεί η συμφωνία, κάτι που μπορεί να γίνει και ηλεκτρονικά.

Το μεγαλύτερο πρόβλημα που μας δυσκολεύει στο paddock είναι το κόστος του power unit. Από τις κορυφαίες ομάδες μέχρι αυτές στο πίσω μέρος του grid, βλέπουμε ότι κάποιες βρίσκονται στο όριο με αυτό. Νομίζω ότι πρέπει να μειώσουμε το κόστος, έχουμε μια τρομερά ακριβή τεχνολογία και πρέπει να βρούμε έναν τρόπο να μειώσουμε σημαντικά το κόστος.

Είναι μια μεγάλη σεζόν κι έχουμε πολύ δρόμο μπροστά μας. Δεν είμαστε εκεί που θέλουμε αυτή τη στιγμή και πρέπει να τα καταφέρουμε. Η Renault το ξέρει αυτό, υπήρξαν κάποιες συζητήσεις με τα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου, και αυτοί θα βάλουν τους απαραίτητους πόρους στο Viry-Chatillon, εκεί όπου κατασκευάζονται οι κινητήρες, προκειμένου ν’ αλλάξουν τα πράγματα.