Περισσότερα ρίσκα μέσα στην πίστα σχεδιάζουν να πάρουν οι οδηγοί της Toro Rosso

Σχετικά άρθρα

F1 Grand Prix of China - Practice

Μπορεί τα σημερινά μονοθέσια της Formula 1 να μην είναι το ίδιο δύσκολα στην οδήγηση όπως στο παρελθόν και να είναι σίγουρα πολύ πιο αργά, κάνοντας έτσι την μετάβαση από τις μικρότερες κατηγορίες αρκετά πιο εύκολη, αυτό, όμως, δεν σημαίνει πως οι δυο νεαροί πιλότοι της Toro Rosso δεν έχουν κάνει εξαιρετική δουλειά στους πρώτους αγώνες της σεζόν.

Carlos Sainz Jr και Max Verstappen έχουν μαζέψει από 6 βαθμούς ο καθένας, αποφεύγοντας τα σοβαρά λάθη και δείχνοντας πως είναι πολύ ώριμοι, παρά το νεαρό της ηλικίας τους. Η Toro Rosso δεν σκοπεύει να κάνει σημαντικές αλλαγές κατά τη διάρκεια της σεζόν, κάτι που θέλουν να πραγματοποιήσουν οι δυο rookies, παίρνοντας περισσότερα ρίσκα μέσα στην πίστα.

Sainz Jr: Είναι αλήθεια πως ο κύριος στόχος των πρώτων αγώνων είναι να τους τερματίσεις, για να αποκτήσεις εμπειρία. Έχουμε συνηθίσει σε αγώνες των 30 λεπτών, κι εδώ οι αγώνες διαρκούν μία ώρα και 45 λεπτά, οπότε πραγματικά χρειάζεται να τους ολοκληρώσεις για να μάθεις.

Νομίζω ότι και οι δύο κάναμε ένα βήμα πίσω στην επιθετικότητα και την προσέγγισή μας. Αλλά, καθώς η σεζόν θα προχωρά, θα αυξήσω την επιθετικότητά μου και θα παλεύω περισσότερο.

Verstappen: Με κάθε αγώνα γίνομαι όλο και πιο σίγουρος μέσα στο αυτοκίνητο. Ειδικά στους πρώτους δύο αγώνες, δεν θέλεις να πάρεις πάρα πολλά ρίσκα. Αποφάσισα στην Κίνα πως ήρθε η ώρα να κάνω κάποιες προσπεράσεις και να πάρω μερικά περισσότερα ρίσκα.

F1 Grand Prix of China - Qualifying

Ένας από τους ανθρώπους που κατέκριναν την είσοδο του Max Verstappen στην Formula 1 σε τόσο μικρή ηλικία, ήταν και ο πρωταθλητής 1998,1999 Mika Hakkinen. Ο ιπτάμενος Φινλανδός τόνισε πως είτε βρισκόταν στη θέση του μάνατζερ, είτε σε εκείνη του πατέρα του Max, δεν θα επέτρεπε ποτέ σε ένα τόσο νέο οδηγό να τρέξει στην F1. Πλέον, όμως, έχοντας παρατηρήσει τον Ολλανδό στους πρώτους αγώνες, παραδέχεται πως η κρίση του ήταν λανθασμένη.

Ήμουν εναντίον κάποιου που μπαίνει στην F1 στην ηλικία των 17, αλλά είμαι στην ευχάριστη θέση να παραδεχτώ ότι έκανα λάθος. Είναι ένα παράδειγμα του ότι οι καιροί έχουν αλλάξει. Η τεχνολογία της F1 είναι πλέον πολύ ισχυρή και οι πληροφορίες που παίρνουν οι οδηγοί πολύ περισσότερες, τις οποίες μπορείς να μελετήσεις για να γίνεις καλύτερος οδηγός.

Τα πάντα είναι καλύτερα οργανωμένα, μπορείς να κάνεις δοκιμές στον προσομοιωτή όλη την ημέρα και σε οποιεσδήποτε συνθήκες. Δεν λέω ότι είναι πιο εύκολο τώρα, αλλά είναι πιο πιθανό να μπεις και να φτάσεις σε υψηλό επίπεδο.

Εσύ πως κρίνεις την, έως τώρα, απόδοση των δυο πιλότων;

ΠηγήAutosport

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Grand Prix Αυστρίας: Νικητής ο George Russell, μείωσε τη διαφορά από τον Antonelli

Ο George Russell κατέκτησε τη νίκη στο γεμάτο δράση Grand Prix της Αυστρίας, αφήνοντας πίσω του τον Max Verstappen και το έτερο οδηγό της...

Ecclestone: Η Ferrari έχει πάρα πολλούς Ιταλούς για να επιστρέψει στη κορυφή της F1

Ο πρώην επικεφαλής της Formula 1, Bernie Ecclestone, δήλωσε πως η Ferrari έχει "πάρα πολλούς Ιταλούς" για να μπορέσει να επιστρέψει στην κορυφή της...

Ο Wolff είπε πως η Mercedes θα έχει το ίδιο οδηγικό δίδυμο το 2027 και φήμες θέλουν τον Verstappen να μιλά με την McLaren

Ο Toto Wolff διέψευσε τις φήμες περί πιθανής ένταξης του Max Verstappen στην ομάδα για τη σεζόν 2027, επιβεβαιώνοντας πως οι George Russell και...

Grand Prix Αυστρίας, Κατατακτήριες: O George Russell στην pole

Ο George Russell κατέκτησε την pole position για το Grand Prix Αυστρίας, επικρατώντας των Charles Leclerc και Lewis Hamilton στις κατατακτήριες δοκιμές στο Red...