Daniel Ricciardo

Τις εξαίρετες οδηγικές του ικανότητες μας γνωστοποίησε πέρυσι ο Daniel Ricciardo. Ο Αυστραλός αποτέλεσε τη μεγαλύτερη έκπληξη την περασμένη χρονιάς, κερδίζοντας μάλιστα τρεις φορές, ενώ πήρε και το βραβείο του πιο επαναστατικού οδηγού για το 2014. Πλέον, είναι το νούμερο ένα στην Red Bull, ως ο ουσιαστικός αντικαταστάτης του Sebastian Vettel, αλλά έχει κάθε λόγο να είναι απογοητευμένος από την ανταγωνιστικότητα της RB11, κάτι που δεν του επιτρέπει να βρίσκεται πιο ψηλά από την 7η θέση στον πίνακα της βαθμολογίας.

Η διάρκεια του συμβολαίου που υπέγραψε ο Ricciardo το 2013 δεν είναι γνωστή, ωστόσο φαίνεται πως έχουν ξεκινήσει ήδη συζητήσεις για ανανέωση. Σύμφωνα, όμως, με τον 25χρονο, σημαντικό ρόλο στην πορεία των συζητήσεων θα παίξει η απόδοση του αυστριακού μονοθεσίου, ενώ δε θα πρέπει να ξεχνάμε ότι ένα σημαντικό πλήγμα για την RBR θα είναι η αποχώρηση του Adrian Newey, καθώς η RB11 είναι το τελευταίο μονοθέσιο του Βρετανού τεχνικού.

Μιλάμε γι’ αυτό, αλλά εξαρτάται από το πώς θα πάνε τα πράγματα φέτος. Σίγουρα, εγώ και η ομάδα δεν είμαστε εδώ για να παλεύουμε για την 7η θέση. Θα πρέπει δούμε τι θα συμβεί τους επόμενους μήνες και να δουλέψουμε σκληρά για να βεβαιωθούμε ότι θα βελτιώσουμε την απόδοσή μας.

Helmut Marko

Για τη Βαρκελώνη, η Red Bull είχε ένα σημαντικό πακέτο αναβάθμισης, όμως αυτό δεν απέδωσε σύμφωνα με τους υπολογισμούς που είχαν γίνει στο εργοστάσιο. Ο Helmut Marko, επισημαίνει πως οι οδηγοί της ομάδας του ίσως να έχουν κάποια ευθύνη γι’ αυτό, διότι τα εξαρτήματα της Toro Rosso δούλεψαν καλύτερα, παρόλο που έχει μικρότερους και πιο άπειρους οδηγούς.

Το πακέτο δε δούλεψε στην πίστα όπως δούλευε στον προσομοιωτή. Τα παιδιά μας πρέπει να το προσέξουν αυτό. Παραδόξως, οι πιο άπειροι έκαναν καλύτεροι δουλειά. Και οι δυο τους είναι εξαιρετικοί (αναφέρεται στον Max Verstappen και τον Carlos Sainz). Πάλεψα σκληρά για τον Sainz. Δεν είχε πολλούς φίλους ή υποστηρικτές, αλλά είμαι συνηθισμένος σε κάτι τέτοιο.