1399315050_17

Μέσω του Αντιπροέδρου της για την Ασία, τον Ειρηνικό και την Ν. Αφρική, Hendrik von Kuenheim, η BMW εντοπίζει τους πιο επικίνδυνους αντιπάλους της και κατακεραυνώνει κάποιες εταιρίες που εποφθαλμιούν τη θέση της Γερμανικής μάρκας στην κατηγορία πολυτελών οχημάτων.

Μιλώντας στη Μελβούρνη τον προηγούμενο μήνα, ο von Kuenheim είπε ότι τα φιλόδοξα σχέδια εταιριών όπως η Jaguar, και η Alfa Romeo δεν ανησυχούν ιδιαίτερα την BMW και τους υπόλοιπους Γερμανούς κατασκευαστές:

Στην τελική, και αυτοί μαγειρεύουν με νερό και ασχέτως του πόσο καλό PR έχουν ανά περιόδους, όταν έρθει η ώρα να μιλήσουμε για πωλήσεις και κέρδη τριμήνου, αυτά που λέγανε τους προηγούμενους 3 μήνες και η πραγματικότητα, δεν ταιριάζουν.

Αυτοί που πρέπει να προσέχει όμως το Γερμανικό “κατεστημένο”, είναι οι Κορεάτες:

Πιστεύω ότι η Hyundai και η KIA είναι απίστευτα επιθετικές και απίστευτα προοδευτικές. Εδώ βλέπουμε μία αλλαγή φρουράς όπου κάποια Κορεάτικα προϊόντα αντικαθιστούν Ιαπωνικά – προϊόντα που τελικά, προκαλούν την BMW.

Κοιτάξτε την σημασία των Ιταλών τις δεκαετίες του ’60, ’70 και ’80 και τους Γάλλους και πού είναι αυτοί σήμερα. Οι Σκανδιναβικές μάρκες έχουν πρακτικά εξαφανιστεί. Ακόμα θυμάμαι όταν ξεκίνησα στη Β. Αμερική, η Volvo ήταν η μεγαλύτερη μάρκα. Όχι η Mercedes, όχι η Lexus. Η Volvo. Πού είναι σήμερα;