24-Hours-Le-Mans Michelin (3)

Η γαλλική εταιρεία κάνει πίσω στον πόλεμο των ελαστικών, αφού με την επιλογή της να αιτηθεί για τη θέση του επίσημου προμηθευτή ελαστικών, αποδέχεται τα λεγόμενα της FIA που θέλει αποκλειστικό προμηθευτή στο σπορ. Από την άλλη, όμως, στον φάκελο που έστειλε στην ομοσπονδία, ζητά η αίτηση της να γίνει δεκτή, εάν η Formula 1 προχωρήσει στους τροχούς 18 ιντσών. Ο επικεφαλής του αγωνιστικού τμήματος της Michelin, Pascal Couasnon, δήλωσε:


Αυτό που κάνουμε με την επίσημη αίτηση, είναι το επόμενο βήμα μετά από όλα όσα έχουμε προτείνει πρόσφατα. Είμαστε λίγο απογοητευμένοι βλέποντας το πού βρίσκεται η τεχνολογία, ή τουλάχιστον ο τρόπος με τον οποίο εκπροσωπούνται τα ελαστικά στην F1.

Ένα από τα πιο σημαντικά πράγματα είναι ότι, εκτός από την παροχή θεάματος με τεχνολογία και ελαστικά που θα αντιστοιχούν σε κάτι, θα θέλαμε να έρθουμε πιο κοντά στην καθημερινή ζωή.

Θέλουμε αυτή την τεχνολογία που θα βρεθεί στα ελαστικά, να φτάσει στα high-end προϊόντα αυτοκινήτων δρόμου. Αυτό θα ήταν κάτι καλό. Όμως, είναι σαφές ότι ακόμα και αν περάσουμε από τη διαδικασία της FIA και μας πουν: “Μπορείτε να μπείτε σε αλλά με τροχούς 13-ιντσών”, τότε δεν θα προχωρήσουμε περισσότερο.

Επομένως, η Pirelli θα αντιμετωπίσει ανταγωνισμό για τη θέση του προμηθευτή ελαστικών από το 2017, με την ιταλική εταιρεία να έχει κάνει ακριβώς ότι της έχει ζητηθεί από τη FIA, αλλά να μην μπορεί να βγει από το στόχαστρο οπαδών και ομάδων, είτε δημιουργεί μαλακά ελαστικά που οδηγούν σε 3 pit-stop, είτε πιο σκληρά, όπως φέτος, που οδηγούν σε ένα.

michelin-Couasnon

Συνεχίζοντας της δηλώσεις του, ο Couasnon υποσχέθηκε ελαστικά που θα δίνουν την ευκαιρία στους οδηγούς να αγωνίζονται στο όριο, πράγμα που θα βελτιώσει και το θέαμα. Επίσης, τονίζει ξανά τη θέση της Michelin για τροχούς 18-ιντσών, που οι ομάδες δεν φαίνεται να θέλουν αυτή τη στιγμή.

Θέλουμε να είμαστε συνεπείς με τις προτάσεις μας και να προσφέρουμε τη δυνατότητα στις ομάδες και τους οδηγούς να έχουν ένα ελαστικό που θα τους επιτρέπει να πιέσουν τον εαυτό τους και το αυτοκίνητο στο μέγιστο. Αυτό θα φέρει την απόλαυση πίσω στους αγώνες. Αυτό ελπίζουμε ότι θα φέρει και θέαμα.

Θα ήταν σοφότερο να μιλάμε για τη F1 μέσω μιας τεχνικής πρόκλησης και όχι ακούγοντας τους οδηγούς να λένε: “Δεν μπορώ να επιτεθώ ή να πάω πιο γρήγορα, εξαιτίας των ελαστικών”. Έτσι, ο καθένας θα μπορούσε να βρει ικανοποίηση σε έναν υποψήφιο που θέλει το άθλημα να ακούγεται με θετικό τρόπο, παρά με αρνητικό.

Εμείς είμαστε πάντα ανοιχτή στην αντιπαλότητα. Εάν υπάρχουν αρκετοί προμηθευτές ελαστικών, τέλεια. Εάν υπάρχει μόνο ένας, τότε η στροφή στις 18-ίντσες και το θέαμα με ελαστικά που δεν αλλάζουν κάθε 10 γύρους, είναι ήδη μια πολύ ωραία τεχνική πρόκληση που θα είναι χρήσιμη για όλους μας.