Fernando Alonso


Είναι δυνατόν να υπάρχει οπαδός της Formula 1 που να πίστευε ότι, μετά από 8 αγώνες, η McLaren θα είχε συγκεντρώσει μόλις 4 βαθμούς και θα βρισκόταν την προ-τελευταία θέση της βαθμολογίας; Προσωπικά, το θεωρώ απίθανο, αλλά οι Βρετανοί με τη… βοήθεια της Honda φρόντισαν να έχουν ένα εφιαλτικό ξεκίνημα, αλλά το πρόβλημα είναι ότι αυτό συνεχίζεται μέχρι τώρα.

Ένα σημαντικό πακέτο αναβαθμίσεων είχε η ομάδα του Woking μαζί της στο Red Bull Ring, ωστόσο η σύγκρουση του Fernando Alonso με τον Kimi Raikkonen και η προληπτική εγκατάλειψη του Jenson Button πρόσθεσαν ακόμα έναν αγώνα με μηδενική συγκομιδή βαθμών στην λίστα της Macca, όμως αυτό που κόστισε περισσότερο είναι η μικρή αξιολόγηση των αναβαθμίσεων.

Η πορεία της ομάδας δείχνει ότι κανένας δεν μπορεί να είναι βέβαιος για τη συνέχεια, ωστόσο ο Alonso, που είναι ένα από τα πιο θετικά άτομα μέσα στην ομάδα, θεωρεί ότι τα σοβαρά προβλήματα της ομάδας έχουν ξεπεραστεί και ότι αναμένεται σημαντική βελτίωση στην αξιοπιστία και την ταχύτητα της MP4-30 εντός της φετινής σεζόν.

Οι προσδοκίες είναι πολύ υψηλές για μία ομάδα σαν τη δική μας για μια συνεργασία όπως είναι η McLaren και η Honda,, αλλά όλα μπορούν να λυθούν με την ομαδική δουλειά. Η κατεύθυνση που έχουμε πάρει είναι καλή, ξέρω τι έρχεται και ξέρω ότι τα πράγματα θ’ αλλάξουν γρήγορα τώρα. Δεν ξέρω αν θα χρειαστεί 2, 6 ή 8 αγώνες, αλλά όχι περισσότερο από αυτό.

Η κρίση έχει περάσει. Έχουμε βρει τη σωστή κατεύθυνση σε αρκετές περιοχές του μονοθεσίου που τις έχουμε τακτοποιήσει τώρα και, παρόλο που εξωτερικά τα πράγματα φαίνονται αρνητικά, δεν θα κρατήσει περισσότερο από τη στιγμή που θα ξεκινήσουμε να το διασκεδάζουμε.

Boullier-Arai

Η πίεση, όμως, βρίσκεται και στις πλάτες της Honda, η οποία συνεχίζει να ταλανίζεται από προβλήματα νεότητας. Οι Ιάπωνες έχουν μια εξαιρετικά στενή συνεργασία με τη McLaren, και για την ώρα δεν σκοπεύουν να πωλούν κινητήρες σε άλλες ομάδες, όπως λέει ο επί κεφαλής της Honda Motorsport, Yasuhisa Arai.

Εξακολουθώ να πιστεύω ότι είναι μια καλή ιδέα να προμηθεύουμε με κινητήρες περισσότερες ομάδες, αλλά η αλήθεια είναι ότι δεν υπάρχει τέτοιο σχέδιο. Είμαστε επικεντρωμένοι στη συνεργασία μας με τη McLaren.

Παρόμοιας άποψης με τον Arai είναι και ο επί κεφαλής της McLare Racing, Eric Boullier, καθώς παραδέχεται πως ο Ιάπωνας κατασκευαστής δεν έχει ακόμα τη δυνατότητα να δίνει και αλλού τους κινητήρες της, ενώ τονίζει ότι είναι προς το συμφέρον της ομάδας του να είναι η μόνη που συνεργάζεται με τη Honda.

Η Honda δεν είναι ακόμα έτοιμη να προμηθεύσει κινητήρες σε μία δεύτερη ομάδα. Ακόμα κι αν έχω την ίδια άποψη με τον Yasuhisa, ότι αυτό θα είναι καλό για το άθλημα, δε νομίζω ότι είναι κακό για ‘μάς να είμαστε ο μοναδικός συνεργάτης της Honda. Σημαντική βελτίωση μπορεί να γίνει και στις δοκιμές και μια δεύτερη ομάδα θα μπορούσε ν’ αποσπάσει την προσοχή.

Και οι δύο εταιρείες έχουν ήδη ξεκινήσει την προετοιμασία για το Silverstone, στο οποίο ο RA615H θα είναι αναβαθμισμένος, σύμφωνα με τον Arai, όμως δε γίνεται σαφές αν θα χρησιμοποιηθεί κάποια από τις 9 διαθέσιμες «μάρκες».

Ξέρουμε ότι η αξιοπιστία είναι ένα πρόβλημα, και προτεραιότητά μας είναι να την βελτιώνουμε σε κάθε αγώνα. Ετοιμαζόμαστε για το Silverstone, εκεί όπου ο κινητήρας θα είναι αναβαθμισμένος.