Jenson Button on track.

Ο Πρωταθλητής του 2009 δεν κατάφερε καλά-καλά να συμπληρώσει 2 γύρους χωρίς προβλήματα, πριν η ομάδα του ζητήσει να εγκαταλείψει το μονοθέσιό του από τον αγώνα στον έβδομο γύρο. Ο Button ανέφερε πτώση στη δύναμη του κινητήρα της Honda, με την McLaren να τον γυρνάει προληπτικά στα pits, αφού ο ελαττωματικός αισθητήρας στο σύστημα εισαγωγής θα μπορούσε να προκαλέσει μεγαλύτερα προβλήματα. Ο JB δήλωσε για το γεγονός:

Δεν ξέρω τι είναι χειρότερο πραγματικά, να τρέχεις όλο τον αγώνα 30 δευτερόλεπτα μακρυά από το πίσω μέρος του grid ή να σταματάς στον δεύτερο γύρο;! Προφανώς είναι κρίμα από πλευράς αξιοπιστίας. Τίποτα δεν είχε σπάσει στο αυτοκίνητό μου, αλλά κάτι ήταν λάθος και οι αλλαγές στους διακόπτες (του τιμονιού) δεν έκαναν καμία διαφορά. Έτσι, αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο σταμάτησα.

Σε αυτές τις στιγμές, πρέπει να παραμένεις θετικός. Όλοι στο εργοστάσιο γνωρίζουν τι λέγεται μετά τον αγώνα και τόσο εγώ, όσο και ο Fernando, θέλουμε να παρέχουμε σε όλους κίνητρα. Το Silverstone θα αποτελέσει άλλο ένα βήμα προς τα εμπρός, θα έχουμε πια απαλλαγεί από τα θέματα μας. Και, μετά από αυτό, η Ουγγαρία είναι μια πίστα που πρέπει να μας ταιριάζει, έτσι μπορούμε να πάρουμε ένα καλό αποτέλεσμα εκεί.

Έπειτα κι από το ατύχημα του Alonso με τον Raikkonen, που κατέστρεψε μεγάλο μέρος της αναβαθμισμένης MP4-30, η McLaren εξετάζει αλλαγές για τις διήμερες δοκιμές που ξεκινούν την Τρίτη. Αν και η τελική απόφαση θα ληφθεί αργά σήμερα, από το Woking σκέφτονται να τρέξουν με τον Alonso την δεύτερη μέρα του τεστ, αντί της πρώτης, εάν δεν έχουν σήμερα όλα τα εξαρτήματα στην Αυστρία, ώστε να προσπαθήσουν να επισκευάσουν το εξελιγμένο μονοθέσιο.