Fernando Alonso on track.

Θεωρώ πρακτικά αδύνατο να είχε κανείς προβλέψει μια τόσο δύσκολη χρονιά για την McLaren-Honda και ειδικά τον Fernando Alonso. Ο Ισπανός είναι ο μοναδικός πιλότος, πέρα από εκείνους της Manor, που δεν έχει βαθμό πλάι στο όνομά του και φαίνεται πως έτσι θα παραμείνει και στο Silverstone, αφού ετοιμάζεται για μια ακόμη αλλαγή κινητήρα, μαζί με τις ποινές που θα ακολουθήσουν. Σύμφωνα με τον Yasuhisa Arai, αυτή τη φορά, το ατύχημα στο οποίο ενεπλάκη ο Alonso είναι η αιτία για την πιθανότατη αλλαγή.

Στο Spielberg, ο Fernando ενεπλάκη σε ατύχημα στον πρώτο γύρο του αγώνα, και ο Jenson είχε ένα πρόβλημα με αστοχία ενός αισθητήρα.

Από τότε, έχουμε ολοκληρώσει στο εργοστάσιο διεξοδικούς ελέγχους και των δύο κινητήριων μονάδων και πιστεύουμε ότι η μονάδα ισχύος του Fernando έχει υποστεί βλάβη από το ατύχημα και μπορεί να είναι απαραίτητο να αλλάξουμε τον κινητήρα του. Όσο για την μονάδα ισχύος του Jenson αυτό το Σαββατοκύριακο, το ζήτημα είναι ακόμη υπό έρευνα.

Lotus F1 Team

Στον αντίποδα, η ομάδα της Lotus έχει θέσει στο στόχαστρο της την Red Bull, που αναμένεται να είναι πιο δυνατή στη Βρετανία. Η πίστα του Silverstone απαιτεί πρωτίστως καλή αεροδυναμική απόδοση και από την Lotus έκαναν αρκετή δουλειά πάνω σε αυτόν τον τομέα στο τεστ της Αυστρίας. Μάλιστα, ο τεχνικός διευθυντής Nick Chester, αποκάλυψε πως θα υπάρξουν και κάποιες μικρής κλίμακας αναβαθμίσεις για το ερχόμενο GP.

Από πλευράς εξαρτημάτων, δοκιμάσαμε μερικές μικρές αναβαθμίσεις στο Spielberg, που θα έρθουν στο Silverstone και, παρότι η πρώτη μισή μέρα ήταν μια πλήρης αποτυχία, είχαμε ένα λογικό απόγευμα και πραγματοποιήσαμε ένα καλό ποσό καταγραφής δεδομένων για την αεροδυναμική.

Στο τέλος, φτάσαμε λίγο-πολύ τους στόχους μας και ολοκληρώσαμε το πρόγραμμά μας. Κάναμε πολύ δουλειά στο μηχανικό set-up πριν από το Βρετανικό Grand Prix και, εν γένει, ήταν ένα χρήσιμο τεστ.