Fernando Alonso


Αισίως έχουμε φτάσει στον Ιούλιο και το 9ο φετινό Grand Prix, αλλά τα πράγματα για τη McLaren δε φαίνεται να παρουσιάζουν σημαντική βελτίωση, τουλάχιστον όχι όσον αφορά τις θέσεις στις οποίες βρίσκονται οι Fernando Alonso και Jenson Button. Σήμερα, όπως είχε προβλέψει ο Ferni, η βρετανική ομάδα δεν κατάφερε να προκριθεί στο Q2 μπροστά στους οπαδούς της, κάτι που σίγουρα δε δημιουργεί την καλύτερη εικόνα.

Παρ’ όλα αυτά, ο δις Παγκόσμιος Πρωταθλητής ισχυρίζεται ότι οι σημερινές κατατακτήριες ήταν οι καλύτερες για την ομάδα του, υποστηρίζοντας πως η διαφορά που είχε από την κορυφή στο Q1 ήταν η μικρότερη έως τώρα στη σεζόν. Ωστόσο, ο Ισπανός παραδέχεται ότι η συνέχεια δε θα είναι καθόλου εύκολη για την ομάδα του Woking, καθώς τα πράγματα μπορεί να γίνουν ακόμα χειρότερα σε πίστες που απαιτούν δύναμη από το power unit.

Έτσι είναι τα πράγματα κι έτσι θα είναι. Και στην Ουγγαρία θα είναι έτσι, αλλά στο Βέλγιο θα είναι χειρότερα, μπορεί και στη Monza να είναι χειρότερα. Ακούγεται περίεργο, αλλά ήταν οι καλύτερες κατατακτήριες τη σεζόν για εμάς, διότι ήμασταν μόνο 1,5 δευτερόλεπτο αργότεροι από τον πρωτοπόρο με τα ίδια ελαστικά -και τη μέση γόμα που έβαλε η Ferrari- στη δεύτερη μεγαλύτερη πίστα του προγράμματος.

Επομένως, νομίζω ότι συνολικά είμαστε πιο κοντά στην κορυφή. Το σχέδιό μας είναι μακροπρόθεσμο και τα πράγματα θα γίνουν χειρότερα. Δεν είχαμε τον ρυθμό σήμερα, ακόμα κι αν ήμασταν βελτιωμένοι. Θα πρέπει να παραμείνουμε ήρεμοι και συγκεντρωμένοι στο σχέδιό μας. Είχαμε ένα πρόβλημα με το ERS, που το είχαμε και το πρωί, αλλά το λύσαμε και ήμασταν τέλεια στις κατατακτήριες. Δεν έκανα πολλούς γύρους σήμερα στις κατατακτήριες και δεν ξέρω ακριβώς τις συνθήκες, αλλά δε θα μπορούσα να είμαι πολύ ταχύτερος από τον Jenson.

Επιπλέον, η McLaren δέχθηκε επίπληξη και όχι τιμωρία από τους αγωνοδίκες, επειδή, όταν οι μηχανικοί άλλαξαν ελαστικά στον Alonso, ένα ελαστικό από το νέο σετ του «El Nano» περιείχε το πίσω δεξί ελαστικό από τον Button, κάτι που απαγορεύεται από το άρθρο 25.4. Ο επί κεφαλής της ομάδας, Eric Boullier, είπε γι’ αυτό:

Είχαμε ένα διπλό pit stop και για τα δύο αυτοκίνητα, και υπήρξε μία σύγχυση. Ο Fernando πέρασε τον Jenson , ο Jenson σταμάτησε στην περιοχή της FIA κι ένα από τα ελαστικά του Jenson τοποθετήθηκε στο μονοθέσιο του Alonso.